Onko palstan akateeminen naisvihaaja sairastunut?

Vierailija

Aloituksia ei ole tullut pitkään aikaan. Hänellä taitaa olla man flu. Yleensä ainakin perjantaina on saatu nauttia nirppanokkiin lompakkoloisiin liittyvistä aloituksista.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Jos hän on tajunnut, että typerin AV-mammojen kanssa taistelu on ihan turhanpäistä hommaa. Sama ilmiö kun väittelee tyhmän ihmisen kanssa. Sinun on pakko laskeutua hänen tasolleen ja silloin olet häviöllä, koska typerys toimii paremmin omassa ympäristössään.

Sama koskee kun yrittää keskustella naisen kanssa tekniikasta tai logiikasta. Ihan turhaa ajan haaskausta.

Vierailija

Ihan hyvä vaan, sillä sovinismin äänet pitää vaientaa iäksi! Miehet on riistäneet meitä naisia ihan riittävän kauan, menettääkseen ihmisarvonsa minun silmissäni totaalisesti. Tulevaisuuden yhteiskunta on meidän voimakkaiden oikeiden naisten yhteiskunta, jossa sortajia ei suvaita! Täälläkin on kaiken maailman lassukkamammoja, jotka määrittelee naiseutensa pelkän äitiyden kautta ja tiedostamattaan tuottavat alistavia sukupuolieroja imettämällä, synnyttämällä ja olemaan kotiäideiksi alistettuina. Te, saatanan ruojat, olette häpeäksi meidän sukupuolellemme!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

sehän olisi riemastuttavaa että kyse olisi vain yhdestä toopesta

m38

Ei ole kyse vain yhdestä käyttäjästä, vaikka jotkut täällä niin luulevat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vaan, sillä sovinismin äänet pitää vaientaa iäksi! Miehet on riistäneet meitä naisia ihan riittävän kauan, menettääkseen ihmisarvonsa minun silmissäni totaalisesti. Tulevaisuuden yhteiskunta on meidän voimakkaiden oikeiden naisten yhteiskunta, jossa sortajia ei suvaita! Täälläkin on kaiken maailman lassukkamammoja, jotka määrittelee naiseutensa pelkän äitiyden kautta ja tiedostamattaan tuottavat alistavia sukupuolieroja imettämällä, synnyttämällä ja olemaan kotiäideiksi alistettuina. Te, saatanan ruojat, olette häpeäksi meidän sukupuolellemme!

Pyhällä Vulvalla maapallon keskipisteeksi?

Kuinka korkealla sun ansioton, itse itsellesi kuvittelemasi jalusta oikein on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sehän olisi riemastuttavaa että kyse olisi vain yhdestä toopesta

m38

Ei ole kyse vain yhdestä käyttäjästä, vaikka jotkut täällä niin luulevat.

Juuri olin kirjoittamassa samaa. Palstan Pyhät Vulvat kuvittelevat , että vain Henry Laasanen on ainoa joka kritisoi naisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautit hänen aloituksistaan? Miksi?

Koska olen masokisti niin kuin suurin osa naisista. ap.

Äläpäs laita sanoja minun suuhuni, feikki. Hän on hauska sillä tavoin kuin kaikki omaan "juttuunsa" ihastuneet  yli-ihmiset ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on tajunnut, että typerin AV-mammojen kanssa taistelu on ihan turhanpäistä hommaa. Sama ilmiö kun väittelee tyhmän ihmisen kanssa. Sinun on pakko laskeutua hänen tasolleen ja silloin olet häviöllä, koska typerys toimii paremmin omassa ympäristössään.

Sama koskee kun yrittää keskustella naisen kanssa tekniikasta tai logiikasta. Ihan turhaa ajan haaskausta.

Juuri näin, av-mammat hokevat naisvihaajaa, lassukkaa ja mikropenistä. Siinä kaikki mihin nämä lompakkoloiset nalkuttamiseltaan ja lihomiseltaan kykenevät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

vain Henry Laasanen on ainoa joka kritisoi naisia.

Huvittavampaa on se, että olet itsekin automaattisesti "laasanen", jos ajattele ja tee juuri kuten naiset haluavat. Tämä Laasanen on kuulemma munkin idoli, vaikka en ole lukenut ythäkään Laasasen juttua enkä edes nähnyt kuvaa koko ukosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, av-mammat hokevat naisvihaajaa, lassukkaa ja mikropenistä. Siinä kaikki mihin nämä lompakkoloiset nalkuttamiseltaan ja lihomiseltaan kykenevät.

Jippii, ap:n kutsuun on vastattu! Lompakkomies saapui paikalle! Minä haen popparit! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii, ap:n kutsuun on vastattu! Lompakkomies saapui paikalle! Minä haen popparit! :D

Edelleenkin mammat on sitä mieltä, että palstalla on vain yksi "lompakkomies" ?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat