Lautautuuko nää vauvapalstan mainoksen tarkoituksella hitaasti, jotta tulee mahdollisimman paljon klikkauksia???

Vierailija

Tarkoitan tuota mainosta joka on heti aloituksen alapuolella ja sivunumeroiden yläpuolella. Ainakin mulla se on heti sivun latauduttua pieni kärpäsen paska, mutta pompsahataa hetken päästä valtavankokoiseksi. Muiden mainosten kanssa ei ole sama juttu. Mulle on nyt varmaan sata kertaa käynyt niin että avaan jonkun vanhan ketjun ja haluan heti siirtyä ketjun viimeisimpiin viesteihin. No kun olen painamassa nuolta sivun loppuun niin tuo mainos suurenee siihen eteen ja tulen vahingossa painaneeksi ko. mainosta. Voisko noi maonokset synkata muun sivuston kanssa yhteen???

Kommentit (3)

Vierailija

Joo latautuu. Kiintoisaa huomata, että (siis ainakin mulla) toi mainos jääkin tuollaiseksi tosi pieneksi silloin kun kejussa ei ole kuin yksi sivu ja ei siis edes voikaan painaa suoraan muille sivuille. Mutta heti kun on enemmän sivuja niin sitten se latautuu viiveellä. Ja on tullut ihan hitosti vahinkopaineluita noihin mainoksii. Selaan av:ta siis puhelimelle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat