Lapset hoitoon Ikeaan=50min omaa aikaa

Vierailija

Kun kaipaan omaa aikaa, vien 3-ja4-v lapseni Ikeaan leikkimaailmaan hoitoon. Saavat olla siellä 50min ja minä menen siksi aikaa Ikean ruokalaan kahville. Ostan jonkun leivoksen ja luen lehteä siinä. Lapset viihtyy kun leikkimaailmaan on kiva. Yleensä syödään Ikea-hodarit ja jätskit ennen tai jälkeen leikkien ni lapset on innoissaan aina noista reissusta. Win-win.

Tämä siis vinkkinä muillekin jotka eivät saa omaa aikaa ja on auto käytössä ja asut Ikean lähellä.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Juuri eilen mietin tätä :D asutaan ikean vieressä. Harmi vaan ettei lapsi ole vielä 3 v. No ei kai sitä sinne joka päivä voi viedä. Mitähän ne hoitajat sanoisi jos lähtisikin siitä vaikka juoksemaan :D :D

Vierailija

Mä en voi lähteä lenkille, vaikka harrastan juoksemista, koska mulla tulee naama ihan punakaksi urheilusta 😀

Käytän heidän ravintolapalveluitaan joka kerta eli rahaa saavat joka käynnistä. Ap

Vierailija

Ikeassa työskennelleenä voin kertoa, että ilmaisen hoidon hyväksikäyttö on yleistä. Muutamissa tapauksissa on jouduttu kesken hoidon pyytämään huoltajaa noutamaan pilttinsä, mutta vanhempi onkin ollut viipottamassa omilla asioillaan ties missä. 

Vierailija

Oliko siellä usein samat lapset hoidossa ja jouduttiin joillekin joskus sanomaan, että nyt pieni tauko lapsenhoitopalvelun käyttöön?

Vierailija

Hienoa kekseliäisyyttä ja juuri noin että pysyy siellä Ikeassa jos lapselle tulee hätä. Siinä ei ole edes mitään väärää kun ostaa kahvia Ikeasta. Great!

Vierailija

Eikö yhtään hävetä harjoittaa tuollaista "vanhemmuutta"? Hankitaan kakara kakaran perään, mutta niistä huolehtiminen ei sitten kiinnosta vaan halutaan omaa aikaa. Tätä en kertakaikkiaan ymmärrä, pakko kun ei ole kenenkään lisääntyä. Kyllä maailma olisi niin paljon parempi paikka, kun kaikenmaailman "oma aika"-ihmiset valitsisivat suosiolla lapsettoman elämän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ikeassa työskennelleenä voin kertoa, että ilmaisen hoidon hyväksikäyttö on yleistä. Muutamissa tapauksissa on jouduttu kesken hoidon pyytämään huoltajaa noutamaan pilttinsä, mutta vanhempi onkin ollut viipottamassa omilla asioillaan ties missä. 

No itsehän Ikea tuota ilmaista palvelua tarjoaa. Voishan sen hoidon muuttaa vaikka maksulliseksikin siinä tapauksessa jos Ikeasta ei ole ostettu mitään.

Vierailija

Jos juoksisi täysiä sen ikean osastot ympäri, eikö siihen mene n. 50 minuuttia :D pari kertaa portaat sykkeenkohotukseksi... Itselläni ei kyllä olisi pokkaa lähteä muualle. T. 2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtään hävetä harjoittaa tuollaista "vanhemmuutta"? Hankitaan kakara kakaran perään, mutta niistä huolehtiminen ei sitten kiinnosta vaan halutaan omaa aikaa. Tätä en kertakaikkiaan ymmärrä, pakko kun ei ole kenenkään lisääntyä. Kyllä maailma olisi niin paljon parempi paikka, kun kaikenmaailman "oma aika"-ihmiset valitsisivat suosiolla lapsettoman elämän.

Kyllä ihmettelen näitä jeesustelijoita... sinäkö olet 24/7 kiinni omissa lapsissasi ja et missään vaiheessa kaipaa vikka sitä että saisit päivän lehden lukea rauhassa???

Vierailija

Lol. Kuka on niin wt että menee ikeaan :)!?

Luulin että ei siellä käy muutkun työttömät lusmut ja vajukit. Ja vielä syöt niitä hodareita? :D Olen kerran käynyt ikeassa ja meinasin tukehtua nauruun kun näin niiden "ruuat". Hirveännäköistä einesmoskaa halvimmista tehtaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Maailma olisi paljon parempi paikka jos huumorintajuttomat ihmiset tajuaisi olla lisääntymättä tai edes olla hiljaa... T. 2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haloo urvelo, hoidan lapset kotona, suurin osa tuon ikäisistä on kokopäivähoidossa. Eli hoidan lapsiani enemmän itse kuin tuon ikäisten vanhemmat keskimäärin. Kerhopaikan sain isommalle, pienempi jonossa. Menen töihin kunhan saan opinnäytetyön väännettyä. Olen opintovapaalla. Jos kerran kahdessa viikossa käyn Ikeassa ja lapset käyvät siellä mielellään niin mitä se sua häiritsee..
Ap

Vierailija

Miksi pitää olla auto käytössä?

Mut joo jos ei usein tuota tee niin ei kai siinä mitään ongelmaa?! Ikea saa rahaa, lapset saa riehua, äiti saa vapaa-aikaa. Jotkut käyttää sen vapaa-ajan shoppailemalla siellä Ikeassa, toiset nauttii sen muuten. Kummallakin tavalla tuodaan niitä tuloja firmalle, sehän sen hoitopaikan pointti on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lol. Kuka on niin wt että menee ikeaan :)!?

Luulin että ei siellä käy muutkun työttömät lusmut ja vajukit. Ja vielä syöt niitä hodareita? :D Olen kerran käynyt ikeassa ja meinasin tukehtua nauruun kun näin niiden "ruuat". Hirveännäköistä einesmoskaa halvimmista tehtaista.

No niinpä, siis omg! Itse ostan samat kalusteet mieluummin puustellista. Tärkeintä kuitenkin on etten ole muiden mielestä wt!! Lol :D :D :D siis niin noloo!

Vierailija

Olen kahdesti lähtenyt lasten kanssa Ikeaan siten että oli tarkoitus jättää lapset hoitoon ja ostaa kirjahyllyt ja sängyt. Ei sinne ikinä mahdu. Ennen viime joulua oltiin jouluostoksilla, parkki oli heti täynnä. Marisevat lapset kulki mukana ja jonotti äidin kanssa 20 min. kassajonossa. Näin Vantaan Ikea palvelee.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat