Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätelö vai marjat kinuskikastikkeella tai sokerilla, mikä terveellisin?

Vierailija
23.10.2015 |

En ole mikään Gordon Ramsay, mutta erehdyin kutsumaan syömään meille terveysintoilijapariskunnan. Tiedän, että välttelevät sokeria ja vehnää. Teen alkupalaksi ruisleipäsiä graavilohella, pääruuaksi kasvis-broileriwokkia (ilman nuudelia) ja jälkkäreitä en hallitse. Kiisseleitä osaan tehdä ja lettuja, mutta ei terveysihmiset sellaista huoli. Mietin, että voisin tarjota pakastemarjoja ja kaataa kuuman kinuskin päälle. Mutta syökö ne sitä epäterveellistä kinuskia. Jos laittaisi pöytään tarjolle hunajaa ja sokeria, jota voi laittaa itse marjojen päälle? Mies ehdotti tavallista jäätelöä ilman mitään kastikkeita. Jäätelö- tai sorbettipallo? Onko liian imelää? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Banaaniletut, ei ole sokeria eikä viljaa. Tarjoa marjojen kanssa.

Suklaa täytteiset Uunibanaanit, jos sietävät hieman suklaata. Lisänä voi olla jätskiä.

Mukikakut mikrossa. Ei sokeria eikä viljaa.

Ai, banaanissa ei ole sokeria???

Ja marjoissakaan ei ole? Helvetin huono viisastelija.

Vierailija
42/46 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Banaaniletut, ei ole sokeria eikä viljaa. Tarjoa marjojen kanssa.

Suklaa täytteiset Uunibanaanit, jos sietävät hieman suklaata. Lisänä voi olla jätskiä.

Mukikakut mikrossa. Ei sokeria eikä viljaa.

Mitä niihin mukikakkuihin tulee? Banaanilettuja tein kerran (banaania ja munia niihin tuli ainakin), olivat aika karmeita verrattuna tavallisiin lettuihin. Tosin kuten mainitsin, en ole mikään kokki.

-ap

http://terveenhyvaa.blogspot.fi/2014/01/sokerittomat-ja-viljattomat-mut…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta meillä mustikat ja kinuskikastike parasta mitä voi olla.

Vierailija
44/46 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta meillä mustikat ja kinuskikastike parasta mitä voi olla.

Yäk

Vierailija
45/46 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisten vierailut ja ruokailut on tehty noin vaikeiksi nykyään. Onneksi ystäväpiiri ja sukulaiset koostuvat liikunnallisista ja hoikka-normaalipainoisista ihmisistä ja terveestä järjestä, joilla kyläreissut eivät aiheuta liki psykoottisia oireiluita syömispelkojen takia.

Vierailija
46/46 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni on typerää ruveta hirveästi väsäämään jotain "erikoisaterioita" kun ei kuitenkaan tiedä tarkalleen millainen heidän ruokavalionsa on. itse olen ollut vaikka ja millä erityisruokavaliolla juuri täysin muista syistä kuin allergiat, sekä sairastanut syömishäiriötä. opin olemaan paljastamatta mitään ruokatottumuksistani, koska ihmiset alkoivat tekemään ruokia minua ajatellen sen pohjalta miten kuvittelivat minun syövän. vieraasi voivat jopa odottaa kieli pitkällä pääsevänsä tekemään harvinaisen poikkeuksen ruokavaliostaan, et voi tietää. laita suht normaalit tarjoilut, lisäksi vaikka juuri niitä hedelmiä jälkkäripöytään mukaan tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan