Mutta kuka on Roope Salminen?

Vierailija

Katoin eilen illalla Antti Holma show'ta, jossa oli vieraana Roope Salminen, joka esittelyn mukaan oli tunnettu kaikkialta. Minä ja mieheni kuitenkin kuulimme kaverista vasta ensi kertaa, joten esitimme otsikon kysymyksen pariinkin kertaan lähetyksen aikana.

-

Ps. Otsikon kysymys on nyt retorinen. Katsoin äsken Wikipediasta, mistä Roope Salminen on tuttu.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan. Onko se se huonoryhtinen etukenassa seisova´heppu.

En tiedä, se istui tuon ohjelman ajan.

-

Ap

Vierailija

Minusta taas tuntuu, että tuo Roope on vallannut meidän telkkarin, mikä ei ole ollenkaan hyvä asia. Viime kevään Roope lauloi, nyt hän juontaa, kalastaa, arvostelee ruokia, antaa haastatteluja, esittää musikkia jne. Minäkin haluaisin palata aikaan, jolloin en tiennyt, kuka on Roope Salminen.

Vierailija

Ilmeisesti ap ei ole lukenut lehtiä, katsonut telkkaria tai kuunnellut radiota viimeisen vuoden aikana, kun on pystynyt välttämään kuulemasta Roope Salmisen nimeä.

Kaikki on mahdollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan. Onko se se huonoryhtinen etukenassa seisova´heppu.

En tiedä, se istui tuon ohjelman ajan.

-

Ap

kas kummaa. Mun telkkarissa istui se pieni sam the man, kuten roope leikkisästi sutkautti. Roope seisoi tuulta vasten

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

krisse  salmisen veljen (epun) poika

Ai SIKSI se on päässyt julkisuuteen !

Olihan Roope Kotikatu-sarjassa jo teininä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

krisse  salmisen veljen (epun) poika

Ai SIKSI se on päässyt julkisuuteen !

Äiti näyttelijä Minna Turunen Joten melko luonnollista, että pojasta jonka molemmat vanhemmat on "taiteellisia"  jo ties kuinka monessa polvessa niin lapsukainenkin alalle haukeutuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap ei ole lukenut lehtiä, katsonut telkkaria tai kuunnellut radiota viimeisen vuoden aikana, kun on pystynyt välttämään kuulemasta Roope Salmisen nimeä.

Kaikki on mahdollista.

No mä en katso telkkaria sillä tavalla, että katsoisin sitä siitä laitteesta, jonka nimi on tv, mutta kyllä mä tv-ohjelmia katson, tosin aika vähän. Yleensä katson tv:tä noin tunnin päivässä, enkä katso juurikaan sen tyyppisiä ohjelmia, joissa Roope Salminen esiintyisi. Radiota kuuntelen autossa (Radio rock, Yle puhe) sekä puheen ohjelmia netistä. Lehtiä luen (esim. HS, Suomen kuvalehti, Image), mutta en ole kiinnittänyt Salmisen nimeen huomiota. Voi olla, että kun ei ole muuten tuttu, kiinnostus ei ole herännyt.

-

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat