Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruutin tänään autolla lapsen päälle :(

Vierailija
22.10.2015 |

Lapsi vietiin sairaalaan, mutta tietenkään en saa mitään tietoja tilanteesta. Kamala fiilis.

Tämä tapahtui meidän pihallamme. Meillä on tavallaan yhteinen takapiha naapuritalon kanssa, ja joku pihalla juoksevista lapsista juoksi auton alle, kun peruutin pois.

Kannattaa tosiaan opettaa lapsille, että pihallakin täytyy olla varovainen, kun autoja liikkuu. :(

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
2/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko soittaa naapurille/jollekin joka tietäisi asiasta jotain, että saisit edes vähän mielenrauhaa? Varmasti kauhea fiilis.

Katsoithan varmasti peilit ja käänsit päätä ennen kuin peruutit? Lapset on kyllä niin vilkkaita ja nopeita varsinkin jos pelaavat jotain peliä niin ei niitä nää jos on iso perheauto... 

Se oli onnettomuus, mutta sekin tuntuu varmasti pahalta. Tsemppiä kaikille osapuolille <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kävi?

Autoon ei tullut lommoja. Lapsen tilasta ei ole tietoa. Naapureita en tunne, ja kun on naapuritalokin kyseessä. -ap

Vierailija
4/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, toivottavasti saat nukuttua. Mun auton eteen tuli joskus lapsi puskasta. Onnettomuuksia sattuu, vaikka olis kuinka varovainen.

Vierailija
5/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo! >:(

Vierailija
6/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko soittaa naapurille/jollekin joka tietäisi asiasta jotain, että saisit edes vähän mielenrauhaa? Varmasti kauhea fiilis.

Katsoithan varmasti peilit ja käänsit päätä ennen kuin peruutit? Lapset on kyllä niin vilkkaita ja nopeita varsinkin jos pelaavat jotain peliä niin ei niitä nää jos on iso perheauto... 

Se oli onnettomuus, mutta sekin tuntuu varmasti pahalta. Tsemppiä kaikille osapuolille <3 

Otin Opamoxia, joka turruttaa mukavasti. Säikähdin kyllä ihan julmetusti. Tiesin keti kolahduksesta, mitä tapahtui, ja painoin jarrua. Ambulanssikin tuli melkein heti. Onneksi en koe syyllisyyttä tapahtuneen takia. Hävettää kyllä oma hysteerisyys siinä tilanteessa. -ap

Vierailija
7/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että auton lommottomuus mainitaan ennen lapsen kuntoa, eikä ap tunne syyllisyyttä. Melko taitava provo, mutta liian läpinäkyvä. 7+

Vierailija
8/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, miten poliisin kanssa nyt menee? Annoin paikan päällä tiedot ja selostin lyhyesti, mitä tapahtui. Soittelevat huomenna. Ilmeisesti saan huomenna tietää, epäilläänkö minua rikoksesta? -ap

Vierailija
9/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli onnettomuus. -ap

Vierailija
10/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että auton lommottomuus mainitaan ennen lapsen kuntoa, eikä ap tunne syyllisyyttä. Melko taitava provo, mutta liian läpinäkyvä. 7+

Mene pois. -ap

Vierailija
11/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, miten poliisin kanssa nyt menee? Annoin paikan päällä tiedot ja selostin lyhyesti, mitä tapahtui. Soittelevat huomenna. Ilmeisesti saan huomenna tietää, epäilläänkö minua rikoksesta? -ap

Ei syyllisistä ole kahta epäilystä.

Vierailija
12/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli onnettomuus. -ap

Tottakai se oli onnettomuus,mutta vika on aina peruuttajassa.

Vierailija
13/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooo niin lopeta jo. Hyvä yritys oli, mutta liian selvä. :D

Vierailija
14/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli onnettomuus. -ap

OK. Valvotaan nyt kumminkin tämä yö ja katsotaan sitten. -ap

Vierailija
15/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syyllisistä ole kahta epäilystä.

Kuule on minunkin eteeni juossut nainen keskellä alamäkeä kaupan syvennyksestä.. Ei siis mitään mahkuja mulla ehtiä hidastaa, kun juoksi kylkeen kun olin kohdalla. Ei ollut nainen katsonut yhtään minne menee. Oli kaatosade, vauhti minullakin hidas, mutta kuitenkin aina pitäisi katsoa minne juoksee. Itse lensin tangon yli, nainen vain säikähti ja selvisi mustelmalla... 

Vierailija
16/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli onnettomuus. -ap

no ei tosiaan ole, vaan äidin/isän joka ei vahdi sitä alle metrin mittaista taaperoaan ettei pääse parkkipaikalle!

Vierailija
17/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pois. -ap

Opettele itse provoamaan paremmin. Hyvin läpinäkyvää. Olisit vaan odotellut rauhassa, niin olisit saanut kunnon riidan aikaiseksi. Nyt paljastit korttisi liian aikaisin.

Vierailija
18/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli onnettomuus. -ap

no ei tosiaan ole, vaan äidin/isän joka ei vahdi sitä alle metrin mittaista taaperoaan ettei pääse parkkipaikalle!

Kyllä se nyt vaan lain mukaan on. Ja hyvä niin.

Vierailija
19/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on tuollaisia. Heille varmasti paasataan että olkaa varovaisia mutta silti ei se auta. En minä ainakaan koskaan päästä pyöräilevää lasta ohittamaan jos se on tulossa keskeltä tietä ohittamaan, ei siis suojatieltä. Sellaisen kakaran pitää tietää että vain suojatieltä auto väistää.

Vierailija
20/40 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen tuon provohuutelijan siihen tilanteen viereen huutelemaan ja ilkkumaan aloittajalle, maassa makaavalle lapselle ja sairaankuljettajille. "Provoo! Provoo! Vissiin Porvoossa tämmöinen onnettomuus!"