Peruutin tänään autolla lapsen päälle :(

Vierailija

Lapsi vietiin sairaalaan, mutta tietenkään en saa mitään tietoja tilanteesta. Kamala fiilis.

Tämä tapahtui meidän pihallamme. Meillä on tavallaan yhteinen takapiha naapuritalon kanssa, ja joku pihalla juoksevista lapsista juoksi auton alle, kun peruutin pois.

Kannattaa tosiaan opettaa lapsille, että pihallakin täytyy olla varovainen, kun autoja liikkuu. :(

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Voisitko soittaa naapurille/jollekin joka tietäisi asiasta jotain, että saisit edes vähän mielenrauhaa? Varmasti kauhea fiilis.

Katsoithan varmasti peilit ja käänsit päätä ennen kuin peruutit? Lapset on kyllä niin vilkkaita ja nopeita varsinkin jos pelaavat jotain peliä niin ei niitä nää jos on iso perheauto... 

Se oli onnettomuus, mutta sekin tuntuu varmasti pahalta. Tsemppiä kaikille osapuolille <3 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten kävi?

Autoon ei tullut lommoja. Lapsen tilasta ei ole tietoa. Naapureita en tunne, ja kun on naapuritalokin kyseessä. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisitko soittaa naapurille/jollekin joka tietäisi asiasta jotain, että saisit edes vähän mielenrauhaa? Varmasti kauhea fiilis.

Katsoithan varmasti peilit ja käänsit päätä ennen kuin peruutit? Lapset on kyllä niin vilkkaita ja nopeita varsinkin jos pelaavat jotain peliä niin ei niitä nää jos on iso perheauto... 

Se oli onnettomuus, mutta sekin tuntuu varmasti pahalta. Tsemppiä kaikille osapuolille <3 

Otin Opamoxia, joka turruttaa mukavasti. Säikähdin kyllä ihan julmetusti. Tiesin keti kolahduksesta, mitä tapahtui, ja painoin jarrua. Ambulanssikin tuli melkein heti. Onneksi en koe syyllisyyttä tapahtuneen takia. Hävettää kyllä oma hysteerisyys siinä tilanteessa. -ap

Vierailija

Vai että auton lommottomuus mainitaan ennen lapsen kuntoa, eikä ap tunne syyllisyyttä. Melko taitava provo, mutta liian läpinäkyvä. 7+

Vierailija

Tietääkö joku, miten poliisin kanssa nyt menee? Annoin paikan päällä tiedot ja selostin lyhyesti, mitä tapahtui. Soittelevat huomenna. Ilmeisesti saan huomenna tietää, epäilläänkö minua rikoksesta? -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vai että auton lommottomuus mainitaan ennen lapsen kuntoa, eikä ap tunne syyllisyyttä. Melko taitava provo, mutta liian läpinäkyvä. 7+

Mene pois. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, miten poliisin kanssa nyt menee? Annoin paikan päällä tiedot ja selostin lyhyesti, mitä tapahtui. Soittelevat huomenna. Ilmeisesti saan huomenna tietää, epäilläänkö minua rikoksesta? -ap

Ei syyllisistä ole kahta epäilystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli onnettomuus. -ap

Tottakai se oli onnettomuus,mutta vika on aina peruuttajassa.

OK. Valvotaan nyt kumminkin tämä yö ja katsotaan sitten. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syyllisistä ole kahta epäilystä.

Kuule on minunkin eteeni juossut nainen keskellä alamäkeä kaupan syvennyksestä.. Ei siis mitään mahkuja mulla ehtiä hidastaa, kun juoksi kylkeen kun olin kohdalla. Ei ollut nainen katsonut yhtään minne menee. Oli kaatosade, vauhti minullakin hidas, mutta kuitenkin aina pitäisi katsoa minne juoksee. Itse lensin tangon yli, nainen vain säikähti ja selvisi mustelmalla... 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat