Jättimäinen pallomaha :(

Vierailija

Mua ahdistaa mahani ihan suunnattomasti. Se on järkyttävän iso ja muodoltaan kuin pallo, jollen vedä sitä sisään. Normaalisti vedän sitä aina sisään. Ero on aika iso mielestäni, koska mittasin juuri että sisään vetäessä vyötärö on 111cm ja "vapaana" 134cm.... 

Ahdistaa esim että poikaystävä näkisi mahani ilman että vedän sitä sisään kun nukutaan tms. Näytän kyllä paksulta silloinkin kun vedän mahaa sisään, mut silloin kuitenkin tissit on isommat (ulompana kuin maha) ja imartelevissa vaatteissa oon mielestäni ok. Jos annan mahan olla "vapaasti" näytän järkyttävän vyötärölihavalta tai kuin että olisin viimeisilläni raskaana...

maha on myös kipeä kun jatkuvasti vedän sitä sisään. 

Kommentit (11)

Vierailija

Oletko koskaan miettinyt että olisi ehkä syytä laihduttaa?? Noin iso vyötärö on terveydelle vaarallista veti sitä mahaa sisään tai ei!!! Ja tuollaisella vyötäröllä kyse ei voi olla mistään pikku ylipainosta. Mulla ei edes raskaana ollut lähelläkään tollasia mittoja 

Entinen isomaha

No onhan tuo aika järkyttävän iso maha! Itselläni oli noin iso maha lihavimmillani, kun painoin yli 170 kg :( Ei kannata pitää mitään laihdutuskuureja, vaan laittaa elämäntavat remonttiin. Mene ravintoterapeutille, hän osaa katsoa sinulle sopivan ruokavalion, sekä mahavaivojen että painon suhteen.

Vierailija

Minulla oli sama juttu. Olen kärsinyt mahastani aina, tilanne paheni kymmenisen vuotta sitten. Olen normaalipainoinen, välillä ylipainon alarajalla. 

Kuulin jopa loukkauksia mahastani. Yksi mies sanoi, ettei voi seurustella noin isomahaisen naisen kanssa. 

Mahaan ei auttanut mikään, kun rasva kertyi nimenomaan mahaan. Muualta olen ollut mielestäni ok, ylävartalo, käsivarret ja jalatkin ovat normaalit. 

Minä kärsin ja kärsin, joka aamu herättyäni kokeilin vatsaani, ja muistin, että minulla on iso maha. Se oli kärsimystä ja vaikutti mielialaani ja koko psyykeeseen. Jokainen päivä oli pilalla.

Ratkaisin asian rasvaimulla. Olen onnellinen, minusta tuntuu, että nyt olen niinkuin muutkin. Minusta on poistettu tuo epämuodostuma, motivaatio liikkumiseen ja terveeseen ruokavalioon on noussut.

Säästin tuohon rasvaimuun pari vuotta. Olen keski-ikäinen ja kadun sitä, etten mennyt rasvaimuun aiemmin. Nyt koen olevani terve, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Tosiaan, epämuodostumana minä sitä vatsaani pidin! Joiltain iso maha ei lähde laihduttamallakaan, päin vastoin, itsellänikin laihtuminen teki sen, että vatsa näytti entistä suuremmalta verattuna muuhun vartaloon. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat