Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jestas että rakastan Antti Holmaa

Vierailija

Mitä teen? Miks toi on niin täydellinen? Miks en ole mies? Huoh. 

Kommentit (14)

Vierailija

Itselleni Noin viikon uutisten nappisilmäinen ja karvainen juontaja on hyvä heterokorvike. Tässä parhaillaankin sitä kuolailen. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kun Hugh Laurieta?Ei ole mahdollista!!

Niin mäkin luulin mutta kyllä mää Anttia. Mutta Hugh on kyllä aivan törkeän kuuma. 

Ap

Vierailija

Typerä ihminen. Luulee olevansa koomikkona ja homona oikeutettu perseilemään sosiaalisessa mediassa miten sattuu. Julistaa poliittisen kantansa laittamalla epäasiallisia kuvia ja päivityksiä inhokkipuolueensa puheenjohtajasta Facebookiin. Kyllähän pienet sanahassuttelut ymmärtää, mutta epäasiallista tuollainen. Vaikutti aiemmin esimerkiksi Putouksessa hauskalta ja mukavalta ihmiseltä, mutta kuva hänestä muuttui heti yllämainittujen perseilyiden seurauksena.

Vierailija

Miehenä olen yllättynyt, kuinka paljon aikuisetkin naiset rakastuvat/ihastuvat julkisuuden henkilöihin, joita näkevät vaikkapa elokuvassa, ja sen jälkeen sitten katselevat netistä kuvia. Myös, kuinka paljon naiset jakavat tietoa hyvännäköisistä miehistä ystäväpiiristä (täälläkin kai joku tuhatsivuinen kuumat -ketju on). "Tiiätsä s'en uuen näyttelijän, se on niiiiiiiiin kuuma!"

Kaikkihan sen tietää, että teinitytöillä on huone päällystetty paidattomilla vanhempien miesten kuvilla, mutta että tuo juttu ei lähde minnekään naisesta teini-iän jälkeen. Nainen valitsee usein suosikkinäyttelijätkin ulkonäön mukaan, itse näyttelytaidoilla ei ole niin väliä.

Kyllä naiset ovat pinnallisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen yllättynyt, kuinka paljon aikuisetkin naiset rakastuvat/ihastuvat julkisuuden henkilöihin, joita näkevät vaikkapa elokuvassa, ja sen jälkeen sitten katselevat netistä kuvia. Myös, kuinka paljon naiset jakavat tietoa hyvännäköisistä miehistä ystäväpiiristä (täälläkin kai joku tuhatsivuinen kuumat -ketju on). "Tiiätsä s'en uuen näyttelijän, se on niiiiiiiiin kuuma!"

Kaikkihan sen tietää, että teinitytöillä on huone päällystetty paidattomilla vanhempien miesten kuvilla, mutta että tuo juttu ei lähde minnekään naisesta teini-iän jälkeen. Nainen valitsee usein suosikkinäyttelijätkin ulkonäön mukaan, itse näyttelytaidoilla ei ole niin väliä.

Älä unohda, että niistä nähdään myös unia ja haaveillaan ties minkälaisissa fantasioissa. Nainen on sen verran esteettinen otus, mutta minkä se hormoneilleen mahtaa. Röyh!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda, että niistä nähdään myös unia ja haaveillaan ties minkälaisissa fantasioissa. Nainen on sen verran esteettinen otus, mutta minkä se hormoneilleen mahtaa. Röyh!

Jep! Kyllä jokainen normaali nainen haaveilee hyvännäköisistä julkkismiehistä, kun tosielämässä sängyssä piereskelee karvainen, epäkohtelias narsistiapina. (Tai ei ole miestä ollenkaan - tosin sekin on fiksumpi valinta!) 

Miksei kaikki miehet voi olla kohteliaita, hyvännäköisiä, hauskoja, seksikkäitä, huomioivia, hyväsydämisiä, ahkeria, ihania, mutta EI HOMOJA!! yhyy, en kestä....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Kyllä jokainen normaali nainen haaveilee hyvännäköisistä julkkismiehistä, kun tosielämässä sängyssä piereskelee karvainen, epäkohtelias narsistiapina. (Tai ei ole miestä ollenkaan - tosin sekin on fiksumpi valinta!) 

Miksei kaikki miehet voi olla kohteliaita, hyvännäköisiä, hauskoja, seksikkäitä, huomioivia, hyväsydämisiä, ahkeria, ihania, mutta EI HOMOJA!! yhyy, en kestä....

Onhan niitä, mutta usein ikisinkkuina. naiset pomppii ympäriinsä siinä tylyjen jännämiesten piirissä.

Vierailija

Kai myös tiedät, että julkisuuskuva on osa julkkiksen brändiä? Luuletko, että kaikki ovat tosielämässä samanlaisia kuin siinä suorassa tv-lähetyksessä? Kyllä jokainen ihminen osaa olla mukava, hymyilevä, upeasti puettu (usein myös ammattimeikkaajan maskin läpi käyneenä) siinä satojen tuhansien silmäparien seuraamassa tv-lähetyksessä. Kotona ne julkkismiehetkin pesee sen tv-lähetyksen jälkeen puuterit pois naamasta, laittaa kotivaatteet päälle ja piereskelee (niin kuin normaalin ihmisen ruoansulatusjärjestelmään kuuluu). Useat myös käyttävät reilusti päihteitä ja huumeita siellä kotioloissa (Johnny Depp, River Phoenix, Robert Downey, Benn Affleck vain muutamia mainitakseni) julkisuuden työn tuomien stressin ja paineiden takia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat