Onks kaikki hipsterimiehet tällaisia?

Vierailija

Meille on palkattu töihin kaksi hipsterityylistä miestä ja en kestä niitä. Molemmilla epäsiisti parta ja nukkaiset flanellipaidat, mitä inhoan. Puhuvat epäselvästi sössöttäen ja höseltävät koko ajan hirveällä vauhdilla muka kiireisinä. Ulosannista ei saa mitään tolkkua. Olemus vetelä, ilme tyrpeä ja mikään ei tunnu kiinnostavan, ainakaan vastuunotto. Onks kaikki hipsterimiehet tällaisia vai olenks mä vain eri sukupolvea?

Kommentit (5)

Terveiset kurvista

Vierailija kirjoitti:

Meille on palkattu töihin kaksi hipsterityylistä miestä ja en kestä niitä. Molemmilla epäsiisti parta ja nukkaiset flanellipaidat, mitä inhoan. Puhuvat epäselvästi sössöttäen ja höseltävät koko ajan hirveällä vauhdilla muka kiireisinä. Ulosannista ei saa mitään tolkkua. Olemus vetelä, ilme tyrpeä ja mikään ei tunnu kiinnostavan, ainakaan vastuunotto. Onks kaikki hipsterimiehet tällaisia vai olenks mä vain eri sukupolvea?

Kuulostaa hipsteriltä, olen pahoillani. :(

Vierailija

Hipsteriys on sitä, että ei kulje valtavirran mukana muoti-ilmiöissä vaan on edelläkävijä, luomassa niitä ilmiöitä. Kun asiasta tulee liian suosittu, se hylätään. Oikeat hiosterit on jo hylänneet partamuodin ja flanellipaidat. Oikeata hipsteriä et voi tunnistaa. Nuo mainitsemasi miehet kuuluvat ns. wannabe hipstereihin, joilta puuttuu oma luovuus ja kyky hahmottaa suurempaa kuvaa. Siitä johtuu löysyys, vastuuttomuus ja huono ulosanti. Älä välitä heistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat