Mies syötti lapsellemme nakkeja!

Vierailija

Tulin töistä kotiin ja mies syötti lapsellemme (1v) rasvassa paistettuja nakkeja ja venäjältä ostettua coca colaa! Siis eihän nyt noin pienelle voi syöttää mitään tuollaista. Ajattelin kysyä apua neuvolasta mutta hävettää miehen käytös niin etten kehtaa! Voiko lapsi kärsiä tuosta kuinka paljon? Venäläisessä coca colassa on niin paljon niitä hiilihappojakin ja hampaat ei ole rautahampaat vaan 8kk iässä puhjenneet vauvan hampaat!

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö sun vuoden ikäisellä ole vielä rautahampaita???

ei ole eikä edes maitohampaita vaan ne vauvan hampaat!!!!!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näkki leipääkö ja vettäkö lapsellesi pitäisi antaa? :o

Ei vaan soseita! Kerro mitä itse antaisit 1 vuotiaalle lapsellesi? Ja miehen mielestä Lapsi kuuluu opettaa normaalin ruuan syöntiin, mutta että 1 vuotiaana!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkki leipääkö ja vettäkö lapsellesi pitäisi antaa? :o

Ei vaan soseita! Kerro mitä itse antaisit 1 vuotiaalle lapsellesi? Ja miehen mielestä Lapsi kuuluu opettaa normaalin ruuan syöntiin, mutta että 1 vuotiaana!

Ihan normi perus ruokaa.

Vierailija

olen aivan samaa mieltä miehen kanssa. Ei ruokasuositusten mukainen suoritus,mutta kaikki jää henkiin. Mitä niitä neuvolassa kiinnostaa, että äijäs ei tottele sua. Selkäsaunaako odotat terkalta? Häh?

Vierailija

Olet oikeassa. Kyllä sun pitää sanoa tosta neuvolassa ja heti ja mahdollisimman pian.... Ei pienelle lapselle limsaa missään nimessä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

tein ilmotuksen, ihan varmuudelta.

Kuka on oikeasti noin tyhmä et menee ilmoittaa lastensuojelulle???! Aika tyhmä saa olla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö sun vuoden ikäisellä ole vielä rautahampaita???

ei ole eikä edes maitohampaita vaan ne vauvan hampaat!!!!!!!

Mitkä on vauvan hampaat? 

Mary2222223

Heheee ei se kuole.. Mun 1 v ei syö soseita. Tänään söi öljyssä paistettua kanaa paloina ja pinaattisosetta sipulin kera sekä riisiä. Että..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat