Onko nämä syömiset liikaa? (noin 1100kcal)

Vierailija

Aamupala: Ruisleipä, juustoviipale, 1dl maustamaton jogurtti ja kahvi

Lounas: 4 veriohukaista ja salaattia (tomaatti-lehtisalaatti)

Välipala: Puolikas pulla ja kahvi

Päivällinen: Pieni broilerkoipi ilman nahkoja ja salaatti (lehtisalaatti-viinirypäle-fetajuusto)

Iltapala: Näkkileipä ja appelsiinijogurtti

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

No onhan tuossa ihan liikaa :( Voisit syödä niin paljon kevyemmin ja laihtua nopeammin. Broileritpois, fetajuustot pois ja samoin juustot voileivän päältä.

Vierailija

No minusta tuossa on pikemminkin liian vähän kuin liikaa. Toki sinä itse sen tiedät paremmin: jos sinulla tulee tuolla ruokavaliolla hillittömiä mielitekoja tai tuo vaatii sinulta hirveästi "itsekuria", tai jos sinua yksinkertaisesti väsyttää tai heikottaa, suosittelen ruokamäärän kasvattamista. 

Vierailija

Äh, 3 korjaa heti mielipidettään: ota ihmeessä puolikas pulla pois, vaihda jogurtit puolikkaaseen maitorahka-annokseen ja vaihda epäterveelliset leivät johonkin puhdistavaan vihersmoothieen.

Vierailija

Jep, mutta minä itse olen tähän tyytyväinen :) Paino tippuu tällä ja en sorru mielitekoihin. Eikä minun tarvitse kieltää itseltäni jyrkästi mitään, kunhan pidän annoskoon sopivana ja otan salaattia joka aterialla. :) Yhtenä päivänä viikossa on karkkipäivä ja silloin on niiden mielitekojen aika. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jep, mutta minä itse olen tähän tyytyväinen :) Paino tippuu tällä ja en sorru mielitekoihin. Eikä minun tarvitse kieltää itseltäni jyrkästi mitään, kunhan pidän annoskoon sopivana ja otan salaattia joka aterialla. :) Yhtenä päivänä viikossa on karkkipäivä ja silloin on niiden mielitekojen aika. Ap.

Olet ärsyttävä läski, eikä sun paino varmasti tipu noilla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rasvan olet näköjään kieltänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ärsyttävä läski, eikä sun paino varmasti tipu noilla!

Ohhoh, sinne taisi nyt osua ja upota! Onneksi itse en ole noin katkera. Ap.

Vierailija

Ravintoaineita et ainakaan tuolla syömisellä saa. Jos laihduttaa noin niukkakalorisesti, ei niitä vähäisiä ruokia voi korvata ravintotyhjällä hötöllä, kuten pullalla. Vihanneksiahan voisit syödä vaikka kuinka paljon. Muista ainakin ravintolisät. Mun mielestä toi on lähinnä nälän siirtämistä, ei noin voi ikuisesti elää. Toki jos et harrasta minkäänlaista liikuntaa. Mutta jossain vaiheessa mieliteot iskee. Nimimerkillä kokemusta on.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat