Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa huominen syntymäpäivä :(

Vierailija

Tiedän että joudun viettämään sen yksin eikä kukaan käy tai edes soita. Oon tosi yksinäinen ja kaikki juhlapäivät vaan korostaa sitä, kuinka yksin sitä on...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Onko ketään jolle voisit soittaa tai laittaa tekstiviestin, että lähtisikö syömään syntymäpäiväsi kunniaksi?

Vierailija

Minä täytin keväällä 50-v. Äidiltä ja isältä sain jo etukäteen onnnittelupostia, sellaisen ison onnitteluaddressin. Valittelin sitten äidille synttäripäivänä, että eipä ole muita onnitteluja kuulunut. Kohta puhelun loputtua tuli tekstari sekä siskolta että veljeltä. Äiti oli tietysti määrännyt onnittelmaan. Ei paljoa lämmittänyt. Olisivat nyt edes soittaneet onnittelut. 50 v sentään. 

Vierailija

Tee jotain mukavaa. Hemmottele itsees. Jalkahoito, leffa, jotain herkkuja. Paljon onnea sulle ja nauti päivästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä täytin keväällä 50-v. Äidiltä ja isältä sain jo etukäteen onnnittelupostia, sellaisen ison onnitteluaddressin. Valittelin sitten äidille synttäripäivänä, että eipä ole muita onnitteluja kuulunut. Kohta puhelun loputtua tuli tekstari sekä siskolta että veljeltä. Äiti oli tietysti määrännyt onnittelmaan. Ei paljoa lämmittänyt. Olisivat nyt edes soittaneet onnittelut. 50 v sentään. 

yleensä 50 v täyttävät järjestävät juhlat ja kutsuvat kahville tai syömään. Jos on hiljaa, tarkoittaa sitä että arastelee vanhenemista ja ei halua huomiota. 

m

Onko ap m vai n? Missä asut?

paljon täytät?

jos olet n ,asut lähellä etkä ole kauhean vanha voidaan tulla pojan kanssa kakulle huomenna illalla.

mulla on ensi kuussa 40v synttärit ja ongelma on että kutsuttavia vieraita on liikaa.

Vierailija

Sehän tässä on vähän ongelma kun rahaa ei ole mihinkään hemmotteluihin. Olen siis nainen ja pohjoisessa asun ja lähemmäs 40 jo ikää. Yhdeltä kaverilta jo viikko sitten kysyin facessa että nähtäskö nyt viikonloppuna. Ei vastannut siihen mitään... En vaan uskalla edes pyytää ketään käymään kun pelkään niin torjutuksi tulemista. Reilu vuosi sitten tuli ero pitkästä parisuhteesta ja sen jälkeen oon ollut ihan yksin ja viime syntymäpäiväkin meni ihan yksin. Se oli tosi masentava päivä ja siksi pelkään niin huomista...

Ap

Vierailija

Et ole koskaan yksin, me kaikki täällä olemme sinua odottamassa. Huomennakin voit tänne piipahtaa, onnitteluita vastaanottamaan.

Vierailija

En tiedä lohduttaako yhtään, mutta mulla oli sama syksyllä. Äidiltä tuli onnitteluviesti, ei muilta :(

Lähtisin mielelläni kanssasi vaikka kahville tai syömään tai mitä vaan synttäreidesi kunniaksi. Ymmärrän tosi hyvin tuon torjutuksi tulemisen pelon, sen verran usein on niin itsellenikin käynyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat