Kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä.

Vierailija

Tässä on kuitenkin meidän tarina. Tapasin miehen ja vaihdoimme numeroita. Hän otti yhteyttä ehkä viikon ajan, kunnes lopetti yhteydenpidon. Parin viikon päästä soitti humalassa. Ajattelin, että se on tässä, ei tuosta miehestä ole mihinkään. Aikaa meni joitain viikkoja, mutta en saanut häntä pois mielestä. Laitoin sitten vaan viestiä yhtenä iltana hetken mielijohteesta. Tapasimme ja siitä lähtien olemmekin olleet yhdessä. Olen hieman kysellyt miksi ei ollut aktiivisempi. Hän oli tuolloin matkoilla ja hän sai sellaisen kuvan etten olisi kiinnostunut. Joo en tiedä voi olla huonoja syitä. Mutta joskus voi se nainenkin ottaa yhteyttä ja asiat voivat edetä. Toki hän alussa laittoi viestiä, mutta ei ehdottanut tapaamista tms. En tiedä olisimmeko tässä, jos en olisi itse ottanut mieheen yhteyttä. Ja oli se kyllä lähelläkin, koska olen ajatellut että se on miehen tehtävä. Menemme ensi kesänä naimisiin. Olemme kyllä ihan todella onnellisia.

Kommentit (2)

Vierailija

Joo, itsekkin jättänyt monesti yhteyden pitämisen, jos tuntuu ettei suhde etene, jos toisella on jotain muita säätöjä (oikeita tai kuviteltuja) tai ihan siksi, kun on jäänyt omasta mielestä turhan pitkä väli yhteydenotoissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat