Oletko kateellinen joistakin tuttavasi vaimosta/miehestä?

Vierailija

Eli joistain pikku tai isoista asioista. 

esim, siskon mies on todella lihaksikas ja lapsirakas tai ystävän tyttöystävä hankki silarit? 

Kommentit (4)

Vierailija

Ei sitä kateellinen ole minkään edellämainitun pikkuasian vuoksi. Sen sijaan, jos mies vastaa unelmamiestä kokonaisuutena, ulkoisesti ja luonteeltaan, niin sitä sitten kadehtii.

Vierailija

En enää. Edellisessä suhteessani kadehdin kaverieni kilttejä, kohteliaita ja mukavia poikaystäviä koska omani ei ollut sellainen – ennemmin äkkipikainen, mustasukkainen, omistushaluinen, itsepäinen ja kännissä aggressiivinen.

Nykyään seurustelen ihanan, komean, suloisen, mukavan, kiltin, mahtavan ja miehekkään miehen kanssa. Nyt kaverini ovat niitä kateellisia :D Uskon, toivon ja haluan että tämä suhde kestää. Meillä vain synkkaa niin hyvin, ja vanhempanikin ovat tykästyneet nykyiseeni. Ei ole enää syytä olla kateellinen toisten kumppaneista.

Vierailija

Oma parisuhde on huono joten ihailen ja olen kade niille joilla se tuntuu toimivan. Erityisesti tiimityöskentely. Niinkin yksinkertaiset asiat kuin pöydänkattaus. Rouva ojentaa kulhon miehelle joka laittaa sen pöydälle. Oma mies varmaan tiuskais mulle mitä vittua hänen pitäis kulholla tehdä ja marssii pois. Tai fb valokuvat yhteisestä kanoottiretkestä. Mun mies karjuisi melo kovempaa niin kauan kunnes laittaisin oman melan kappaleiksi hakkaamalla sitä hänen päähänsä. Ja sit kanootti menisi nurin ja me hukuttais. Sanomattakin selvää, että erotaan kohta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat