Amanda Harkimo: "Olen Suomen kaunein nainen"

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saanen olla samaa mieltä.

Ehdottomasti saat! Se meille kaikille suodaan.

Minulla kauneus laskee kuin lehmän häntä niillä henkilöillä, kun huomaan että se tietty keltainen neste on kilahtanut myös päähän.

Juu, nätti hän on, mut ei missään kuvitelmassakaan Suomen kaunein. -ap

Vierailija

MINÄ olen sitä mieltä että hän on kaunis , mutta valitettavasti kauneimpien ihmisten ei  ehkä tarvitse kalastella huomiota julkisuudessa :)

Vierailija

Mäkin kyllä jotenkin luulen, ettei tätä ole sanottu ihan tosissaan. Tai sitten lause on otettu irti asiayhteydestään. En lukenut juttua, mutta näin itsekin lehdessä otsikon.

On kyllä tosi kaunis, mutta ei nyt ehkä Suomen kaunein... kauneus on niin vaikea määritellä ja katsojan silmässä.

fsffas

Vierailija kirjoitti:
Onhan Amanda kaunis ja hänellä on myös huumorintajua. Todennäköisesti sanonut tuon ihan vitsillä.

Näin minäkin ajattelin ensimmäiseksi!

Vierailija

Heh, halvan ja feikin näköinen hutsuhan tuo on. En panisi. Todella mitäänsanomattoman näköinen, niin kuin kaikki muutkin suomen julkkisnaiset. Onkohan Kiinassa tehty tuo nainen kun ei siinä taida olla mitään aitoa

Vierailija

Mielestäni kyseisellä naisella on sellaiset kasvot, että tuollainen tulee vastaan tuolla kaduilla harvasen päivä. Ei mitenkään erityisen kaunis, nätti kylläkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kyllä jotenkin luulen, ettei tätä ole sanottu ihan tosissaan. Tai sitten lause on otettu irti asiayhteydestään.

Tuollaista kyllä tapahtuu, esim. pari vuotta sitten oli otsikko Lordista: "Juon aina oksennukset rinnuksille." Se tietenkin jätettiin jutussa mainitsematta että jätkä juo alkoholia vain muutaman kerran vuodessa.

Vierailija

Minusta hän näyttää pikkupojalta silikoneilla.

Sen tyyppinen, että näyttää varmaan vielä vanhana mummonakin jollain tapaa lapselta.

Enkä sano tätä haukkuakseni, minusta Amanda on ollut ihan ok niissä ohjelmissa missä olen häntä nähnyt. Ei vaikuttanut ennen ainakaan ilkeältä tai itserakkaalta, toivottavasti ei ole sellaiseksi muuttunutkaan.

Luulen myös, että tuo ulkonäkökommentti on ollut häneltä pelkkä heitto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän näyttää pikkupojalta silikoneilla.

Niitä näkee Thaimaassa ihan tarpeeksi. Ihme että suomalaiset julkkisnaiset pitää niitä leidipoikia jonain kauneuden esikuvina ja laittaa itsensä saman näköisiksi?!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat