Sinkkuillallinen-sarjan periaatteella, mikä olisi menusi?

Seuraa 
Liittynyt21.9.2015

Kyseessä siis tämä idea http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkuillallinen

Todettakoon etten ole sinkku ja ihan perus kotikokki olen. Kiinnostaisi kuulla av:laisten ideoita, mutta kuitenkin sellaisia jotka osaisitte toteuttaa. Ottaisiko riski ja kokelisitte jotain täysin uutta vai pysyttelittekö tutussa ja turvallisessa? Itse kuulun jälkimmäiseen kategoriaan.

Alkuruuaksi laittaisin sekoitetun avocado-katkarapusalaatin hyvällä kastikkeella jääsalaatti-rucolapedillä.

Pääruuaksi pehmeää porsaan filettä, punaviinikastiketta, uuniperuna pesto-tuorejuustolla ja paahdettuja juureksia.

Jälkkäriksi puolukka-kinuski juustokakku.

Kommentit (15)

Homonaama
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Mä voisin alkupalana tarjota valkosipulietanoita ja tuoretta leipää, pääruoaksi maalaislohkoperunoita, naudan sisäfilepihvi valkosipulimoussella ja jälkiruoaksi vaahterasiirappisuklaapekonikuppikakkuja.

Vierailija

Alkuruoka:

Keitto, jos on lihaliemessä keitettyjä liha-pelmenejä (kaupan pakastealtaasta), kaali- ja paprikasuikaleita sekä sipulia.

Pääruoka:

Smetanalohta uunissa ja duchesseperunaa.

Jälkiruoka:

Karpaloita kuumalla kinuskikastikkeella tai piparijäädyke.

Vierailija

Alkuun ceviche

pääruoaksi grillattuja jättikatkaravunpyrstöjä ja kampasimpukoita salaattipedillä. Lisukkeena riisiä ja dippikastikkeena chimichurri.

jälkiruoaksi hedelmäsalaatti

Vierailija

Löysin vanhan keskustelun, onko mikään noista ohjelman pareista päätynyt yhteen? Lopussa kun kerrotaan, miten osapuolilla nykyään menee on ollut, että "x ja x tapasivat vielä muutaman kerran" tai vastaavaa! :D

Vierailija

Homonaama kirjoitti:
Mä voisin alkupalana tarjota valkosipulietanoita ja tuoretta leipää, pääruoaksi maalaislohkoperunoita, naudan sisäfilepihvi valkosipulimoussella ja jälkiruoaksi vaahterasiirappisuklaapekonikuppikakkuja.

Söisin!👍🏼

Vierailija

Yksi mun lempisarjoista.

Alkuruokana myskikurpitsakeitto, pääruuaksi naidanpihvi sienikastikkeella ja parsaa ja fetaa uunissa

Jälkiruoka olis fiinimpi pappilan hätävara.

Tai ehkä alkuun merileväkaviaaria, pääruuaksi pestolohta ja jälkiruoka olis suklaakakkua ja likööriä.

Vierailija

Alkuuun:

tapas paloina viikuna- vuohenjuustoleipiä hunajalla ja pekaanipähkinöillä

Pääruuaksi:

Rendang & yrttiriisiä

Jälkiruoka: tyrnijuustokakkua & mansikkavaahtoa

Vierailija

Kesällä/ kevällä: Toast Skagen, ratatouille & pihvi, tuoreita marjoja itsetehdyllä jäätelöllä.

Talvella/ syksyllä: kukkakaalikeitto + tuore leipä, Burgundin pata & riisiä, suklaafondue.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi mun lempisarjoista.

Alkuruokana myskikurpitsakeitto, pääruuaksi naidanpihvi sienikastikkeella ja parsaa ja fetaa uunissa

Jälkiruoka olis fiinimpi pappilan hätävara.

Tai ehkä alkuun merileväkaviaaria, pääruuaksi pestolohta ja jälkiruoka olis suklaakakkua ja likööriä.

Vai naidanpihvi :D

Vierailija

Alkuun korvasienikeitto tuoreella yrttipatongilla

Pääruoaksi poronkäristystä puikulaperunamuusilla ja puolukkahillolla

Jälkiruoaksi uunijuusto lakkahillolla

- lapin likka juu, nuo ovat omat lempiruokani

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat