Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pepun treenaus

Vierailija

Miten kaikkia jalka treenauksia voisi treenata niin, ettei reisilihakset kovinkaan näyttäväksi muokkautuisi vaan että peppu suurentuisi enemmän ja olisi selvästi isompi kuin reidet ? Onko se mahdollista ? Entä voiko lantiota leventää millään lantion seudun lihasten treenaamisella ? Apua tarvitaan

Kommentit (3)

Vierailija

Aika hemmetin kovaa saat treenata, että reidet kamalasti "pullistuisi". Eli ihan rauhassa tee kyykkyjä, askelkyykkyjä ja muita jalkaliikkeitä kovilla painoilla 6-12 sarjoja 4-5 sarjaa. Reiden ojennuksen voi ehkä jättää välistä. Reiden loitonnuksella saa ehkä vähän sivusuunnassa levennettyä reiden linjaa.

Pepun kannalta parhampia liikeitä on kyykyt, leveät kyykyt, askelkyykyt, pepunnostot yms. Kannattaa katsoa tikis.fi:n bootyhaasteesta ideoita.

Vierailija

No, kyllä ne reidet väkisinkin kasvaa, mutta jos ei tarvi mitään ghettopyllyä vaan ihan vaan pyöreä peppu, ei siinä reidet ehdi kasvaa kovinkaan paljon. Kaikki jalkaliikkeet peppupainotteisiksi eli kun teet, se pitäisi tuntua eniten pepussa. Esim. JalkaPrässissä asentoa ja tekotakaa säätelemällä saat tunnun peppuun. Itse saan sen niin että jalat on mahdollisimman ylhäällä, erillään ja tavallaan otan pepun pois penkistä eli käytän peppua, en reisiä. Muuta asentoa, jos ei tunnu.

Peppu sivulta treenaantuu kai parhaiten loitonnuslaitteella. Siihen ei liikaa painoa, ettei mene reisille. Vedät sen liikkeen kunnolla reunoille. Vastaa vähän samaa liikettä kuin koirankusetusliike kotijumpassa. Tuntuu samassa paikkaa, mutta paremmin.

Askelkyykky painot käsissä on myös hyvä liike. Astu mahdollisimman pitkälle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat