Apuja, sukkapuikkomaiset kivut alapäässä ja alavatsalla!

hmh

Olen imettänyt nyt vuoden, vasta viime viikkoina kokeiltu unikoulua, jolloin lapsi ei heräisi 2-3h välein rinnalle. Kuukautiseni eivät ole vieläkään alkaneet (neuvolassa epäiltiin syyksi imetystä ja/tai nopeaa painonlaskua synnytyksen jälkeen). Pari kertaa tullut parin pyyhkäisyn verran ruskeaa vuotoa, mutta niitäkään ei ole ollut kuukausiin..

Nyt ollut joitain kertoja suikkapuikkomaisia vihlaisukipuja alapäässä ja tuntuisi yltävän alavatsan alueelle asti.

Mitähän voisi olla?

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla oli tuollaisia nuorempana (lapsena) aina kuukautisten aikaan. Sukkapuikko on juuri. Se, millä minäkin niitä kuvaisin. Niinkuin joku tuikkaisi sukkapuikon sisuksiin. Joskus vieläkin, vaikka harvemmin. Se on jotain hormonaalista liahskouristelua, luulen. Vaikka joku palstalla sanoi mullekin, että endometrioosi (tähän liittyi myös muut helvetilliset kuukautiskivut, joiden kourissa oksentelin aina kuukautisten ekana päivänä kunnes aloin käyttää pillereitä) , mutta kukaan läökäri ei ole koskaan puhunut mitään sellaista ja lapsenikin saivat alkunsa ihan helposti.

Vierailija

ap: Minua nämä kummastuttavat juuri siksi kun kuukautisia ei kuulu.. Välillä kuukautiskipumaisia kipuja, mutta menkkoja vaan ei kuulu D:

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat