Miksi pelottavaa tappelua lapsiperheissä?

Vierailija

Jos tilanne on mennyt niin pahaksi, että pitää huutaa ja käyttäytyä uhkaavasti ja aiheuttaa pelkoa lapsille, niin voisiko edes toinen ottaa ja lähteä lasten kanssa pois? Ensi kerralla soitan poliisit. "paremman" väen alue Helsinki.

Kommentit (5)

Vierailija

Samaa mietin. Olen itse tuollaisesta huutoraivohakkaamiskodista enkä voi ymmärtää, miksi joku haluaa lapsilleen sellaisen arjen. Jatkuvasti sai olla varpaillaan ja pelätä koska riita alkaa. Käpertyä sängyssä peittoon ja itkeä. Oikeasti vanhemmat, miettikää niitä lapsianne ja erotkaa jos yhteiselo ei suju.

Lillilii

Samaa mietin ja samasta asiasta olen todella katkera vanhemmilleni. Miten he ovat voineet olla niin itsekkäitä, että olet huutoraivonneet tuntikausia pienten lasten läsnäollessa? Muistan jokaikisen riidan, vaikka he ovatkin varmaan juuri ajatelleet, ettei "noin pienille jää traumoja eikä ne muista". Kyllä muistan, ikää 30 v. 

Vierailija

Minulle huusi oma äiti, miten se on pahempaa, kun vanhemmat tappelevat keskenään? Sehän suuntautuu siihen toiseen vanhempaan, ei lapseen suoraan. Vai saitteko itsekin kuulla olevanne kusipäitä? Meilläkin meni äsken hermot miehen kanssa toisiimme sekunniksi, mies nakkasi ulos eräät pyyhkeet, joista minä nalkutin, että mies homehduttaa ne ja minä uhkasin nakata miehen lempilehden pihalle. Mutta lopetettiin, kun nuorimmaisemme alkoi itkeä suorastaan hysteerisesti. Tyttö rauhoittui kun halasin ja pyysin anteeksi ja sanoin, että varmasti pelotti kun äiti tuollalailla riitelee. Hävettää, mutta ei voi mitään, terveisiä äidilleni. En vain kykene minäkään parempaan.

Vierailija

elämää se vain on, hyvä että lapset kuitenkin näkevät että riidan jälkeen kaikki on ok. Millaisia tulee niistä lapsista jotka eivät näe ja koe mitään tunteita kodissaan?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat