Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitko muiden itsetunnon nakertamisesta?

Vierailija
21.10.2015 |

_

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen XXXL kokoisista naisista?

Vierailija
2/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, siksi ei ole tapa nakerrellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta moni nauttii.

Vierailija
4/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti. Sen sijaan nautin siitä, kun ystävällisestä käytöksestä saa itselleen takaisin ystävällisyyttä. 

Vierailija
5/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.Nautin itsetunnon pönkittämisestä.

Vierailija
6/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nauttisin? Sairas ajatus.

Vierailija
7/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti, inhottava ajatuskin :(

Vierailija
8/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä nakerretaan? Vai tunteeko huonolla itsetunnolla varustettu kaikki muiden sanomiset niin? Kertokaas niin tiedän.

Vierailija
9/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä nakertele vaan rakentelen.

Vierailija
10/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin :) Miksikö? Koska olen paha ja ilkeä ihminen ja vihaan tätä maailmaa niin helvetisti.

Vierailija
11/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin minäkin. Miksikö? Eivät kusipäiset ihmiset ansaitse sen enempää, koska eivät ole auttaneet minua irti äidistäni, vaan haukkuvat ja väittävät epätäydellisyyttäni vioiksi. Annan vain takaisin, s'il vous plait.

Vierailija
12/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tee sellaista. Olen hyvinkin pitkälti hienotunteinen, ajattelen toisen tunteita todella pitkälle aina kun avaan suuni, poikkeuksena harvinaiset isommat riidat jonkun läheisen kanssa, jolloin puolin ja toisin tulee sanottua asioita, joita ei edes tarkoiteta.

Tällaisena olen pysynyt siitä huolimatta että minut on elämässäni yritetty nujertaa täysin ja enemmän kuin vain yhden kerran. Eniten sattui minulle hyvin merkityksellisen ihmisen tekemänä se ihan aikuisiällä, mutta sellaista se elämä on, tai siis tuurista riippuen voi joillan joskus olla.

Vierailija
13/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos joku tekee niin mulle ensin

Vierailija
14/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta nautin siitä, kun joku yrittää nakertaa minun itsetuntoani ja annankin täyslaidallisen takaisin. Minun itsetuntooni ei pysty vaikuttamaan. Yksi syy on se, että minulla on niin paljon hyviä ihmissuhteita.

Vierailija
15/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En tee sellaista. Olen hyvinkin pitkälti hienotunteinen, ajattelen toisen tunteita todella pitkälle aina kun avaan suuni, poikkeuksena harvinaiset isommat riidat jonkun läheisen kanssa, jolloin puolin ja toisin tulee sanottua asioita, joita ei edes tarkoiteta.

Tällaisena olen pysynyt siitä huolimatta että minut on elämässäni yritetty nujertaa täysin ja enemmän kuin vain yhden kerran. Eniten sattui minulle hyvin merkityksellisen ihmisen tekemänä se ihan aikuisiällä, mutta sellaista se elämä on, tai siis tuurista riippuen voi joillan joskus olla.

Isompi ongelma se on jos on onnistuttu nujertamaan, eli kertomaan omalle lapselle, että tämä on paha. Silloin sitä pahaa jakaa jatkuvasti eteenpäin, koska riittävän hyvä palaute, johon voisi uskoa enemmän kuin oman vanhempansa mielipidettä, puuttuu aikuisiällä täysin. 

Vierailija
16/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta nautin siitä, kun joku yrittää nakertaa minun itsetuntoani ja annankin täyslaidallisen takaisin. Minun itsetuntooni ei pysty vaikuttamaan. Yksi syy on se, että minulla on niin paljon hyviä ihmissuhteita.

Olisit vielä parempi ihminen (ja todella hyväitsetuntoinen), jos tuollaista huomatessasi rakentaisit toisen osapuolen itsetuntoa.

Vierailija
17/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isompi ongelma se on jos on onnistuttu nujertamaan, eli kertomaan omalle lapselle, että tämä on paha. Silloin sitä pahaa jakaa jatkuvasti eteenpäin, koska riittävän hyvä palaute, johon voisi uskoa enemmän kuin oman vanhempansa mielipidettä, puuttuu aikuisiällä täysin. 

Älä tule minulle arvottamaan mikä on ollut iso ongelma kenellekin, älä todellakaan ala vertailemaan kun tuon tekstini pohjalta et mitään asiastani tiedä. Onko selvä. En arvosta pätkääkään sellaista toimintaa. Mulla olisi kokemani perusteella ollut kyllä kaikenlaisia perinteisiä tekosyitä alkaa todella ilkeäksi ja julmaksi muita kohtaan, vaan enpä ole sellainen luonnoltani, sillä olen aina ennemmin kääntänyt huomion itseeni sen sijaan että nokkisin muita, eli olen käsitellyt ja vatvonut ja pohdiskellut hiljaa, eli kärsinyt itse välillä aivan helvetisti ja ihan aina lopulta siitä silti henkisesti noussut. Ihan vinkkinä; ei ole ollenkaan asiallista tyrmätä toisen, huom. vieraan ihmisen kokemuksia, kiitos.

Vierailija
18/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on mahdollista toimia annettuja oppeja vastaan.

Minut on lapsena nujerrettu täysin. Jo nuorena päätin, että jos joskus lapsia saan, tulen toimimaan täysin päinvastoin. Se on onnistunut hyvin, lapseni ovat tasapainoisia ja nyt jo aikuisia.

En myöskään nauti kenenkään itsetunnon nakertamisesta, pyrin aina kannustamaan.

Mutta, en kuitenkaan ole ns. helppo. Jos joku nakertaa minua, annan lisää narua ja sitten lyön sanan säilällä niin kovaa, että nakerrus loppuu ja pelko alkaa.

Vierailija
19/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vielä parempi ihminen (ja todella hyväitsetuntoinen), jos tuollaista huomatessasi rakentaisit toisen osapuolen itsetuntoa.

En tiedä, miten sen tekisin. Varsinkaan niin, että en altistaisi itseäni poljettavaksi tuollaisen ihmistyypin osalta.

Vierailija
20/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten sen tekisin. Varsinkaan niin, että en altistaisi itseäni poljettavaksi tuollaisen ihmistyypin osalta.

Ei tarvitsekaan tietää. Miksi nakertajien itsetuntoa pitäisi rakentaa? Yksi kunnon palaute, niin nakerrus loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi