Nyt Teuvo Hakkarainen, Maria Veitola yökylässä!!
Kommentit (39)
Tuo Maria Veitola näyttää ihan pojalta!
Teuvon pojot nousivat - vaikuttaa jalat maassa olevalta ja symppikseltä. Veitola taasen on ärsyttävän provosoiva - ärsyttävämpi kuin muistinkaan. Mutta se lienee Marialla tarkoituksena.
Vähän harmi. Ei Maria oo muita kohtaa ollut noin provosoiva. Oikein tahallaan ärsyttää Teuvoo noilla Tom of Finland -jutuilla. Vaikka siis mä täysin kannatan tasa-arvoista avioliittolakia ja pidän Teuvon maahanmuuttokommentteja typerinä.
Ens viikko on mielenkiintonen kun Anu Saagimin kanssa tulee riitoja.
Teuvo oli kyllä aika suorapuheinen symppis. Pidin.
Yllätyin, että Teuvo vaikuttaa noin symppikseltä. Harmittavaa tuo Marian suhtautuminen, joka väliin oli pakko sanoa niitä mielipiteitään junteista maalaisista. Rennyn jaksossa se lähinnä nuoleskeli illan isäntää.
Oli kyllä symppiksen oloinen tyyppi tuo Teuvo. Ihan erilaisen kuvan on saanut lööppijulkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, että Teuvo vaikuttaa noin symppikseltä. Harmittavaa tuo Marian suhtautuminen, joka väliin oli pakko sanoa niitä mielipiteitään junteista maalaisista. Rennyn jaksossa se lähinnä nuoleskeli illan isäntää.
Juu ja Musta Barbaari-jaksossakin oli mielin kielin. Ilmeisesti tajus ettei voi oikein piikitelä tiettyjä persoonia.
Mulla ei ole mitään homoja ja lesboja vastaan - saavat mennä mun puolesta naimisiin ja adoptoida. Mutta on nuo Tom of Finland -lakanat yms. aika ällöjä. Itse en haluaisi heti aamusta katsella homostelua. :D
En uskaltanu kattoo tota, jos Teuvo onkin vaikka ihan mukava mies... Joutuis pian muuttamaan puoluekantaansa ja äänestään Tepsukkaa!
Kylläpä meni Maria Veitola Hakkaraiselle kylään ylimielisellä,ennakkoasenteellisella ja rasisistisella asenteella,paljasti itsestään oman rasistisen piirteensä.Rasismia on myös se,ettei hyväksy toisin ajattelevia ihmisiä.
Miksiköhän Hakkarainen oli suostunut ohjelmaan. Hän vaikutti varsinkin alussa melko varautuneelta ja vastentahtoiselta. Vaikutti siltä, että sekä Veitola että Hakkarainen suhtautuivat toisiinsa aika epäluuloisesti koko ohjelman ajan. Heiman ärsytti se, miten Veitola kertoi useampaan kertaan ystäviensä varoitelleen ja kauhistelleen vierailusta Hakkaraisen luona.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään homoja ja lesboja vastaan - saavat mennä mun puolesta naimisiin ja adoptoida. Mutta on nuo Tom of Finland -lakanat yms. aika ällöjä. Itse en haluaisi heti aamusta katsella homostelua. :D
Niinpä. Kuka nyt heteroerotiikkaa esittäviä lakanoitakaan sänkyynsä petaisi.
Noh onneksi Anu saagim sanoo suorat sanat tälle kuikelolle..
Harmi, ettei kansanedustajan hommissa ole tainnut saada mitään aikaan, siis Teuvo. Onko edes yrittänyt jotain ja haluaisiko edes.
Hakkarainen vaikutti normaali mieheltä. Uskaltaa sanoa sen, mitä muut vain ajattelevat. Tosin ajattelee aika mustavalkoisesti, mutta kuitenkin siten miten kymmenet tuhannet ihmiset Suomessakin ajattelevat. Rasismista muistutti, että se vedetään aina esiin, vaikka kyse ei ole siitä, kun puhutaan maahanmuutosta kritisoiden. Hakkarainenhan hyväksyy maahanmuuton, mutta kritisoi juuri sitä, että sieltä ne vahvimmat, nuoret miehet tulee ja heikot jää. Kertoi myös asuneensa ulkomailla mustassa perheessä ja tehneensä töitä heille.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä meni Maria Veitola Hakkaraiselle kylään ylimielisellä,ennakkoasenteellisella ja rasisistisella asenteella,paljasti itsestään oman rasistisen piirteensä.Rasismia on myös se,ettei hyväksy toisin ajattelevia ihmisiä.
Ei ole. Rasismi on rotusyrjintää. Mutta olen samaa mieltä, että vittumaisella ennakkoasenteella kyllä käveli Veitola Teukan tykö.
Lopetus oli musta hauskin. Piti hirveästi vielä korostaa, ettei ole Teukan kanssa mistään samaa mieltä ja ei voi sanoa pitävänsä, mutta toimeen tullaan. Ettei kukaan kaveri Helsingissä vaan syytä jälkikäteen Hakkaraisen mielistelystä, niin piti lopuksi todeta vielä tuo kieli keskellä suuta.
Muuten Marian tapa on ollut nuolla isäntiään. Kyllä niissä muissakin ihan kettuilun varaa olisi ollut. Mutta Hakkarainen tietysti on niin paha pala, että Veitolan maine menee piireissä, jos ei koko ajan korosta heidän eroja ja tee selväksi, ettei noin pohjimmiltaan tietystikään hyväksy Hakkaraista.
Ööh, tuo Teuvon naisystävä on ihan kummallinen