Nyt Teuvo Hakkarainen, Maria Veitola yökylässä!!

Vierailija

Alkaa Mtv3, klo: 20.05!

Sivut

Kommentit (38)

ABCDE

Teuvon pojot nousivat - vaikuttaa jalat maassa olevalta ja symppikseltä. Veitola taasen on ärsyttävän provosoiva - ärsyttävämpi kuin muistinkaan. Mutta se lienee Marialla tarkoituksena.

Vierailija

Vähän harmi. Ei Maria oo muita kohtaa ollut noin provosoiva. Oikein tahallaan ärsyttää Teuvoo noilla Tom of Finland -jutuilla. Vaikka siis mä täysin kannatan tasa-arvoista avioliittolakia ja pidän Teuvon maahanmuuttokommentteja typerinä.

Vierailija

Yllätyin, että Teuvo vaikuttaa noin symppikseltä. Harmittavaa tuo Marian suhtautuminen, joka väliin oli pakko sanoa niitä mielipiteitään junteista maalaisista. Rennyn jaksossa se lähinnä nuoleskeli illan isäntää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin, että Teuvo vaikuttaa noin symppikseltä. Harmittavaa tuo Marian suhtautuminen, joka väliin oli pakko sanoa niitä mielipiteitään junteista maalaisista. Rennyn jaksossa se lähinnä nuoleskeli illan isäntää.

Juu ja Musta Barbaari-jaksossakin oli mielin kielin. Ilmeisesti tajus ettei voi oikein piikitelä tiettyjä persoonia.

adasd

Mulla ei ole mitään homoja ja lesboja vastaan - saavat mennä mun puolesta naimisiin ja adoptoida. Mutta on nuo Tom of Finland -lakanat yms. aika ällöjä. Itse en haluaisi heti aamusta katsella homostelua. :D

Vierailija

Kylläpä meni Maria Veitola Hakkaraiselle kylään ylimielisellä,ennakkoasenteellisella ja rasisistisella asenteella,paljasti itsestään oman rasistisen piirteensä.Rasismia on myös se,ettei hyväksy toisin ajattelevia ihmisiä.

Vierailija

Miksiköhän Hakkarainen oli suostunut ohjelmaan. Hän vaikutti varsinkin alussa melko varautuneelta ja vastentahtoiselta. Vaikutti siltä, että sekä Veitola että Hakkarainen suhtautuivat toisiinsa aika epäluuloisesti koko ohjelman ajan. Heiman ärsytti se, miten Veitola kertoi useampaan kertaan ystäviensä varoitelleen ja kauhistelleen vierailusta Hakkaraisen luona. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään homoja ja lesboja vastaan - saavat mennä mun puolesta naimisiin ja adoptoida. Mutta on nuo Tom of Finland -lakanat yms. aika ällöjä. Itse en haluaisi heti aamusta katsella homostelua. :D

Niinpä. Kuka nyt heteroerotiikkaa esittäviä lakanoitakaan sänkyynsä petaisi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat