Mies huijasi raskaaksi

Vierailija

Siis puhkoi kortsuja. Aatteli että jotenkin olisi raskaus kiva ylläri, koska olen pitkään sitä toivonut. Mies siis ollut tässä se joka ei halunnut vielä lasta ja minä sitä kinunnut. Muutti mielensä ja aatteli että olisin innoissani ylläristä?! Mitä helvettiä? Eikö mulla ole oikeutta asiasta keskusteluun vaan siksi kun olen toivonut ehkäisyn lopettamista?!

Kommentit (4)

Ketunkoipivahinko

Näin kävi mun äidille ja isällenikin. ITSEASIASSA kun vanhemmat olivat harrastamassa pitkää seksiä (hääpäivän kunniaksi, eivätkä halunneet saada lasta) niin isän kumi meni sit jostain ihmeen syystä puhki, nii jouduttii näköjää ilman kondoomia jatkaa. KOSKA kumpikaan ei jaksanut vaihtaa/saati heillä ei ollut enempää. Noh tän naiminnan jälkeeb molemmat olivst kovin väsyneitä, ja äiti unohti ottaa pillerit. He nukkusivat pitkään, kunnes äiti muisti ettei ottanut pillereitä, oli aika kova kiire tehä testi. Hän ei ollut raskaana. Seuraavan kerran (tai joskus myöhemmin) nää molemmat jätti kortsun kokonaa pois. Ehkäidy pillereitä kyllä oli, mutta sama taaskerran jälleen, äiti ei ollut halukas ottamaan pillereitä.. liian väsynyt eikä ottanut vastuuta tulevasta. Yän sitten tuli raskaaksi, ja nää kaka hullua olivat ihan paniikissa, koska äidin pelko oli synnyt.. hän ei tosiaan halunnut pitää muq, mut iskästä se oki ihqn okei, joten mä olin vähän niinkuin vahinko. :(

Ja mistä tiedän tämän? Mun vanhemmat kertoivat tämän mulle n. Puolivuotta sitten (olen 18vuotias, pian 19.) Heidän mielestään oli oikein kertoa mulle tämä juttu. Mulla on vähän erinlaisemmat vanhemmat, sillä äiti kertoo mulle paljon seksistä, ja kertoo omiq kokemuksiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin kävi mun äidille ja isällenikin. ITSEASIASSA kun vanhemmat olivat harrastamassa pitkää seksiä (hääpäivän kunniaksi, eivätkä halunneet saada lasta) niin isän kumi meni sit jostain ihmeen syystä puhki, nii jouduttii näköjää ilman kondoomia jatkaa. KOSKA kumpikaan ei jaksanut vaihtaa/saati heillä ei ollut enempää. Noh tän naiminnan jälkeeb molemmat olivst kovin väsyneitä, ja äiti unohti ottaa pillerit. He nukkusivat pitkään, kunnes äiti muisti ettei ottanut pillereitä, oli aika kova kiire tehä testi. Hän ei ollut raskaana. Seuraavan kerran (tai joskus myöhemmin) nää molemmat jätti kortsun kokonaa pois. Ehkäidy pillereitä kyllä oli, mutta sama taaskerran jälleen, äiti ei ollut halukas ottamaan pillereitä.. liian väsynyt eikä ottanut vastuuta tulevasta. Yän sitten tuli raskaaksi, ja nää kaka hullua olivat ihan paniikissa, koska äidin pelko oli synnyt.. hän ei tosiaant halunnut pitää muq, mut iskästä se oki ihqn okei, joten mä olin vähän niinkuin vahinko. :(

Ja mistä tiedän tämän? Mun vanhemmat kertoivat tämän mulle n. Puolivuotta sitten (olen 18vuotias, pian 19.) Heidän mielestään oli oikein kertoa mulle tämä juttu. Mulla on vähän erinlaisemmat vanhemmat, sillä äiti kertoo mulle paljon seksistä, ja kertoo omiq kokemuksiaan.

tekstin oikoluku?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin kävi mun äidille ja isällenikin. ITSEASIASSA kun vanhemmat olivat harrastamassa pitkää seksiä (hääpäivän kunniaksi, eivätkä halunneet saada lasta) niin isän kumi meni sit jostain ihmeen syystä puhki, nii jouduttii näköjää ilman kondoomia jatkaa. KOSKA kumpikaan ei jaksanut vaihtaa/saati heillä ei ollut enempää. Noh tän naiminnan jälkeeb molemmat olivst kovin väsyneitä, ja äiti unohti ottaa pillerit. He nukkusivat pitkään, kunnes äiti muisti ettei ottanut pillereitä, oli aika kova kiire tehä testi. Hän ei ollut raskaana. Seuraavan kerran (tai joskus myöhemmin) nää molemmat jätti kortsun kokonaa pois. Ehkäidy pillereitä kyllä oli, mutta sama taaskerran jälleen, äiti ei ollut halukas ottamaan pillereitä.. liian väsynyt eikä ottanut vastuuta tulevasta. Yän sitten tuli raskaaksi, ja nää kaka hullua olivat ihan paniikissa, koska äidin pelko oli synnyt.. hän ei tosiaan halunnut pitää muq, mut iskästä se oki ihqn okei, joten mä olin vähän niinkuin vahinko. :(

Opettele suomea.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat