Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa miehen suostumaan siihen että heittäisin vanhoja romuja pois?

Vierailija
21.10.2015 |

Mies haluaa säästää kaikenlaista tarpeetonta nurkissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita heittämällä mies ulos

Vierailija
2/6 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mullakin on hamsterimies nurkissa. Olennaisinta on, että et heitä ainakaan mitään miehen omistamaa ominpäin pois - siitä se sota syttyy. Eli vähennä omistasi. Miestä voit kannustaa samaan, mutta hänet pitää saada  mukaan. Minä sain omani mukaan omalla esimerkilläni (eli järkevästi kävin tavarani läpi ja laitoin turhat kierrätykseen - mies kai päätti ettei jää huonommaksi ;)).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa: asunnon sisällön päättää asunnon omistaja tai vuokran maksaja. Maksa kaikki asumiseen liittyvät kulut ja saat päätösvallan.

Vierailija
4/6 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mullakin on hamsterimies nurkissa. Olennaisinta on, että et heitä ainakaan mitään miehen omistamaa ominpäin pois - siitä se sota syttyy. Eli vähennä omistasi. Miestä voit kannustaa samaan, mutta hänet pitää saada  mukaan. Minä sain omani mukaan omalla esimerkilläni (eli järkevästi kävin tavarani läpi ja laitoin turhat kierrätykseen - mies kai päätti ettei jää huonommaksi ;)).

Mulla sama prosessi meneillään. Meidän tavaroista noin sadasosa on mun, ja loput sitten miehen. Tosissaan. Mutta hän on minun esimerkistä saanut intoa luopua aivan pahimmasta romusta, joten ollaan menossa hyvään suuntaan.

Vierailija
5/6 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä vähennän tavaroitani, miehen romuille tulee lisää tilaa..

Vierailija
6/6 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkoon mies romuilleen varaston. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi