Miten saa miehen suostumaan siihen että heittäisin vanhoja romuja pois?

Vierailija

Mies haluaa säästää kaikenlaista tarpeetonta nurkissa.

Kommentit (6)

Vierailija

No, mullakin on hamsterimies nurkissa. Olennaisinta on, että et heitä ainakaan mitään miehen omistamaa ominpäin pois - siitä se sota syttyy. Eli vähennä omistasi. Miestä voit kannustaa samaan, mutta hänet pitää saada  mukaan. Minä sain omani mukaan omalla esimerkilläni (eli järkevästi kävin tavarani läpi ja laitoin turhat kierrätykseen - mies kai päätti ettei jää huonommaksi ;)).

Vierailija

Helppoa: asunnon sisällön päättää asunnon omistaja tai vuokran maksaja. Maksa kaikki asumiseen liittyvät kulut ja saat päätösvallan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, mullakin on hamsterimies nurkissa. Olennaisinta on, että et heitä ainakaan mitään miehen omistamaa ominpäin pois - siitä se sota syttyy. Eli vähennä omistasi. Miestä voit kannustaa samaan, mutta hänet pitää saada  mukaan. Minä sain omani mukaan omalla esimerkilläni (eli järkevästi kävin tavarani läpi ja laitoin turhat kierrätykseen - mies kai päätti ettei jää huonommaksi ;)).

Mulla sama prosessi meneillään. Meidän tavaroista noin sadasosa on mun, ja loput sitten miehen. Tosissaan. Mutta hän on minun esimerkistä saanut intoa luopua aivan pahimmasta romusta, joten ollaan menossa hyvään suuntaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat