Kenellä on kuvaputki-tv?

Vierailija

Onko myös ainoana tv:nä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

On, mutta empä siltä enää mitään katsele. Löytyy myös 40' taulu-tv, jonka saa tarvittaessa toimimaan myös tietokoneen monitorina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun porukoilla (50v). Ei oo ainoo, mut kaks muutakin taloudesta löytyvää on kuvaputkia :D

Onko heillä joka huoneessa televisio :)

Vierailija

Mun vanhemmilla on kaksi kuvaputkitelkkaria.. Äitini, joka on kuudenkymmenen jo on "katsellut" uusia litteitä malleja, mutta iskän mielestä putki-tv se vain toimii ja sopii sisustukseen.

EI, SE EI TOIMI ENÄÄ JA ÄITI SISUSTAA..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun porukoilla (50v). Ei oo ainoo, mut kaks muutakin taloudesta löytyvää on kuvaputkia :D

Millä ihmeen "porukoilla"? Lisäksi kaksi viimeistä virkettä ovat osin ristiriitaisia merkityssisällöltään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen "porukoilla"? Lisäksi kaksi viimeistä virkettä ovat osin ristiriitaisia merkityssisällöltään.

Minä ymmärsin että kommentoijan vanhemmilla. Jotka ovat viisikymppisiä. Ja että vanhempien taloudessa on kaksi muutakin kuvaputkitelevisiota ja lisäksi heillä on ainakin yksi uudempi tv.

antiikkifani

Mulla on Salora samba kuvaputki enkä oo nähnyt syytä luopua kuva on hyvä ja Ralli pelin tuloksetkin näkyy hyvin :D Itse asiassa harmittaa kun joudun vaihtaa isän viikolle kun äiti ja isä on eronnut niin joudun käyttään taulu telkkua :D Olen siis 11v. Ois tokivaraa ostaa jokin pieni taulu tv mutta en tarvii ja ei oo hyvii kokemuksii kun isänkin on ollut kakaksi kertaa takuuhuollossa. Toisella kertaa tuli semmonen sininen sähkö lieska ja toisella kertaa vaan sammu. Ja ohjelmat katon usein intel celeron inside prosessorisella hp 620 tietokoneella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko myös ainoana tv:nä?

Minulla. Ainoa on. Tosin yleensä katselen telkkariohjelmani netistä, joten ei tuota tule käytettyä juurikaan. Siksi se ei myöskään varmaan ikinä hajoa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat