Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on kuvaputki-tv?

Vierailija
21.10.2015 |

Onko myös ainoana tv:nä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopilla (66v) ja ainoa tv on.

Vierailija
2/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei syytä luopua ennenkuin hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksikin.

Vierailija
4/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Ei olla nähty syytä luopua toimivasta telkkarista.

Vierailija
5/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun porukoilla (50v). Ei oo ainoo, mut kaks muutakin taloudesta löytyvää on kuvaputkia :D

Vierailija
6/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin katsellaan. Urheilua seuratessa ainut haitta, ettei meinaa enää tuloksia erottaa.

Vierailija
7/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta empä siltä enää mitään katsele. Löytyy myös 40' taulu-tv, jonka saa tarvittaessa toimimaan myös tietokoneen monitorina.

Vierailija
8/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun porukoilla (50v). Ei oo ainoo, mut kaks muutakin taloudesta löytyvää on kuvaputkia :D

Onko heillä joka huoneessa televisio :)

Vierailija
9/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla on kaksi kuvaputkitelkkaria.. Äitini, joka on kuudenkymmenen jo on "katsellut" uusia litteitä malleja, mutta iskän mielestä putki-tv se vain toimii ja sopii sisustukseen.

EI, SE EI TOIMI ENÄÄ JA ÄITI SISUSTAA..

Vierailija
10/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen "porukoilla"? Lisäksi kaksi viimeistä virkettä ovat osin ristiriitaisia merkityssisällöltään.

Vierailija
11/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, ainoana telkkarina. Hyvin toimii, joten mitä sitä vaihtamaan.

Vierailija
12/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen "porukoilla"? Lisäksi kaksi viimeistä virkettä ovat osin ristiriitaisia merkityssisällöltään.

Minä ymmärsin että kommentoijan vanhemmilla. Jotka ovat viisikymppisiä. Ja että vanhempien taloudessa on kaksi muutakin kuvaputkitelevisiota ja lisäksi heillä on ainakin yksi uudempi tv.

Vierailija
13/27 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi taulutelkkari ja kolme kuvapurkitelkkaria.

Vierailija
14/27 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Salora samba kuvaputki enkä oo nähnyt syytä luopua kuva on hyvä ja Ralli pelin tuloksetkin näkyy hyvin :D Itse asiassa harmittaa kun joudun vaihtaa isän viikolle kun äiti ja isä on eronnut niin joudun käyttään taulu telkkua :D Olen siis 11v. Ois tokivaraa ostaa jokin pieni taulu tv mutta en tarvii ja ei oo hyvii kokemuksii kun isänkin on ollut kakaksi kertaa takuuhuollossa. Toisella kertaa tuli semmonen sininen sähkö lieska ja toisella kertaa vaan sammu. Ja ohjelmat katon usein intel celeron inside prosessorisella hp 620 tietokoneella.

Vierailija
15/27 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko myös ainoana tv:nä?

Minulla. Ainoa on. Tosin yleensä katselen telkkariohjelmani netistä, joten ei tuota tule käytettyä juurikaan. Siksi se ei myöskään varmaan ikinä hajoa.

Vierailija
16/27 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme. Yksi sikäli rikkinäinen, että kuva on kellertävä. Olohuoneessa on taulu-tv, kun meni niin ettei peleistä meinannut enää nähdä kunnolla, mutta makkarissa on kuvaputki. Vois melkein antaa eteenpäin mikäli joku vaan enää kelpuuttaisi.

Vierailija
17/27 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuvaputkitelkkari, vhs-nauhuri ja c-kasettimankka ja kaikki käytössä vielä.

Vierailija
18/27 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! o/

Enkä meinaa luopua tuosta ennen kuin hajoaa :D Tosin katson telkku-telkkua tosi vähän, niin eipä tuo juuri pääse kulumaan. TV-ohjelmat katson koneelta tai puhelimesta.

Vierailija
19/27 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli, kunnes vanhempieni kymmenen vuotta uudempi putkitelkkari syttyi palamaan. Paloturvallisuuden takia laitoin heti samana päivänä vaihtoon niin olohuoneen kuin makkarinkin telkan.

Vierailija
20/27 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, Panasonicin huippumalli "jättimäinen" 32 tuumainen. Kaksi henkilöä vaatii siirtohommiin. Toinenkin TV löytyy ja kuvaputkimallia se myös, tosin pieni ja sitä ei juuri katsota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän