Minkä näistä miehen huonoista ominaisuuksista et pystyisi hyväksymään:

Vierailija

eli sama mies: hyvä kaikin puolin, ei petä ja pitää lupaukset, mutta hänellä on yksi seuraavista negatiivisista ominaisuuksista. Mitä niistä et pystyisi hyväksymään?

a) katselee muita naisia. Silmät kiinni rinnoissa. Katselee kadulla perään. Puhuu muista naisista ihaillen. 

b) juo 4-5 päivänä viikossa. Kulutus lähellä suurkuluttajan rajaa, mutta yleensä ajokunnossa.

c) vaatii täydellisyyttä. Kritisoi, jos standardit eivät täyty, oli kyse tiskauksesta, ruoasta tai käden jäljestä yleensä.

d) laiska. Makaa sohvalla, tekee vain pakolliset, jotka on pakko korjata, mutta ei yhtään ylimääräistä. Ei välitä, vaikka asiat on rempallaan, eikä ymmärrä, miksi kaiken pitäisi olla tiptop.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Sama, en hyväksyisi mitään noista. Laiskuus ja lepääminen sohvalla on ok silloin kun siltä tuntuu, mutta ei aina. Ei niin paljon, että paikat on rempallaan.

Vierailija

Jos siis ajatellaan, että mies muuten on täydellinen, rakastettava, rakastava ja ihaileva - eikä nämä ilmiöt ole äärimmäisiä ( eli tissuttelija ei ole addikti, eikä laiska ole ihan lapamato, eikä naisten katsoja kuolaa muiden perään, eikä kriitikko ole narsisti)  - niin voin hyväksyä tissuttelijan ja laiskan. 

Mustasukkaisena en voisi hyväksyä a:ta.

exäni oli nalkuttaja, siitä saan näppyjä, enkä enää jaksaisi sellaista elämää.

Vierailija

Runsasta juomista olisi vaikein hyväksyä. Juon itse 3-4 päivänä viikossa, mutta en ole riskirajojen lähelläkään. Sellainen vaatii jo kunnon kaatamista!

Laiskuus ei haittaa, koska olen itsekin mukavuudenhaluinen. Sohvalla loikoilu on parasta. Miksi kukaan tekisi enemmän kotitöitä kuin täytyy? Siivoamiselta välttyy, kun ei sotke turhia.

Toisten naien katselu ja kommentointi ei haittaa. Teen sitä itsekin. Mutta sen verran hienotunteinen täytyy olla, ettei nolaa itseään ja minua.

Perfektionismi on siinä ja siinä. Olen itsekin perfektionisti, ja vaikka siitä on hyötyä, se aiheuttaa myös paljon stressiä. Itse en sinänsä ota vaatimuksia vastaan sen enempää perfektionisteilta kuin ei-perfektionisteiltakaan, mutta en minä itseruoskinnasta pahastu.

Vierailija

a, b, c ja d. a olisi pienin ongelmista, mutten kyllä siitäkään jousta.

suhde päättyisi siihen, että minulle heräisi halu päästää mies vapaaksi.

omat tunteeni loppuisivat vähitellen, vaikkei muiden katselu periaatteessa haittaisi.

Vierailija

Kun lukee av:ta, niin ihmettelen aina kuinka moni mamma on onnistunut pariutumaan... Täällä ei hyväksytä inhimmilisyyttä. 

Viesti oli Mies 34 v:lle.

Vierailija

Hyväksyisin A:n, koska biseksuaalina katselen myös itse niitä muita naisia, joskus myös käännyn katsomaan perään ja puhun ihaillen joistain todella upeista naisista.
Olisi tyhmää ja outoa kieltää sama käytös mieheltä, siis jos se on normaalin käytöksen rajoissa, ei kulje katse jatkuvasti tisseissä ja pyllyissä kuin kuolaava ameeba. :D

Vierailija

Ehdottomasti c, vaikka mitä minä täydellisellä miehellä tekisin kun en itsekään en ole täydellinen.

Tosin täydellisen miehen eikä naisen kriteereihin kuuluu muutakin kuin, ei petä eikä riko lupauksia, eikö ne ole vähimmäisvaatimukset jso yritetään yhdessä elää.

Vierailija

En jaksaisi mitään noista. Kauheinta miettiessä valinnan vaikeus alkon ja kritisoinnin välillä. Jos humaltuu neljästi viikossa tai kiukuttelee päivinä jona ei viinaa saa, niin heihei. Jatkuva täydellisyyden vaatiminenkin olisi kyllä raskasta, tämä on minunkin kotini ja kotona ei jatkuvasti lytätä ja moitita "virheistä".

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat