Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa sitten raivostuttava kauppareissu!!

Eräs vanha rouva

Joo. Elikkäs olin kaupan kassalla jonossa johon tuli sitten äiti lapsineen. Äiti siinä sitten lappasi kassalle ruokiaan tiskille, kymmeniä oluita ja siidereitään... Tämä lapsi siinä sitten itkeskeli veljelleen vieressä kun, äiti ei osta karkkia eikä edes limsaa. Äiti vaan tiuskii lapselleen, että "ei meillä ole nyt varaa ostella herkkuja!" vittu että pisti vihaksi koko äiti! Kyllä sitä itselle ostetaan oluita mutta lapsille ei limsaa osteta! Ärsyttää vieläkin. Olisi tehny mieli itse ostaa niille lapsille karkkipussi, mutta en viitsinyt kun äiti oli niin raivostunut ja vihainen :/

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mistä sä tiedät kenelle ne siideritkin tuli? olen minäkin käynyt kaupassa veljeni puolesta ja lapannut kaljoja korista hihnalle

Vierailija

Mäkin sanon aina lapselle, ettei ole nyt rahaa karkkiin. Vaikka oikeasti olisikin. Älä huoli ap, lapseni saa kyllä kerran viikossa karkkia. Kuitenkin joka toinen päivä kun kaupassa käymme, tulee kamala huuto kun "äiti ei ikinä osta karkkia". Pääsen helpoimmalla, kun sanon ettei ole rahaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät kenelle ne siideritkin tuli? olen minäkin käynyt kaupassa veljeni puolesta ja lapannut kaljoja korista hihnalle

No onhan se nyt vähän omituista että itselleen ostetaan olutta ja siidereitä. Mutta lapsille ei riitä rahaa herkkuihin.

Vierailija

Uskottavuus meni tuossa kohtaa, kun sanoit että lappasi kymmeniä oluita ja siidereitä. Ei kukaan lappaa tuollaista määrää hihnalle, vaan ilmoittaa kassalle montako tölkkiä/pulloa kutakin on.

Vierailija

Niin, mutta ootko nyt 100-prosenttisen varma, että kyseinen äiti vetäisi ne kaikki itse naamaansa samana iltana? Ei siis ole mahdollista, että olisi ostanut miehelleen/ystävien illanviettoa varten? Ja ehkä ne lapset kinuaa limua ja karkkia joka päivä, kun käyvät kaupassa, ja äiti haluaakin pitää esim. yhden karkkipäivän viikossa?

Vierailija

Mun isä veti kerran huolella herneet nenään, kun kysyin miksi meillä on aina varaa kaljaan, mutta ei limsaan. Kyseessä oli ihan samanlainen tilanne, kaupassa pyysin limsaa eikä kuulemma ollut varaa, mutta kärryssä oli kori kaljaa. Miksei perustelisi asiaa nimenomaan terveellisyydellä tai että limua saa vain saunapäivänä ja karkkia karkkipäivänä tms?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No eipä se alkoholikaan ole äidille kovin terveellistä!

ja sekö on syy pumpata myös lapsiin sokeria?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän juomat varmaan äidin kurkusta menee alas... Eikä kenenkään muun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Uskottavuus meni tuossa kohtaa, kun sanoit että lappasi kymmeniä oluita ja siidereitä. Ei kukaan lappaa tuollaista määrää hihnalle, vaan ilmoittaa kassalle montako tölkkiä/pulloa kutakin on.

En alkanut niitä siinä erikseen laskemaan tarkoitin sillä "kymmeniä" jotain 24 tölkkiä..... En satoja litroja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat