Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä työreissulla

Matamimmi

Pakko kysyä, kun mietin että ylireagoinko vaan:) Mies lähti maanantaina ulkomaille työreissulle, tulee tänään illalla kotia. Olen ollut kahdestaan vauvan kanssa kotona ja huomannut aina vähän väliä, että mies on käynyt pyörähtää facessa kännykällään, mutta ei ole laittanut mitään viestiä ja kysellyt miten on mennyt, kun ollaan ensimmäistä kertaa vauvan kanssa kahdestaan kotona näin pitkän aikaa. Ennen raskautta, kun oli työreissulla, aina laitteli viestiä ja kyseli niitä näitä, mutta nyt ei mitään. Ei vaikka on käynyt useita kertoja netissä ja fb-viestit ei kuitenkaan ole maksullisia edes, niin ei maksaisi kuin vaivan laittaa viestiä.

Ajattelin mainita miehelle, kun kotia tulee, että oli outoa ettei hän mitään viestitellyt reissullaan, mutta mietin vain että ylireagoinko tässä asiassa.

Kommentit (12)

Vierailija

Lähti maanantaina ja nyt on keskiviikko eli olet joutunut olemaan kahdestaan vauvan kanssa peräti 2,5 vrk?

Montako viestiä olet itse laittanut? 10? 20? 300 tai enemmän?

Vierailija

No onhan se outoa jos ennen on ollut tapana laitella viestiä ja nyt ei mitään. Ei taida nyt kotiasiat paljoa kiinnostaa?!

Jos meistä jompikumpi on reissussa niin joka ilta lyhyt puhelu tai vähintään tekstari että kaikki ok, hyvät yöt ja pusit ym.

Oletko itse laittanut  miehelle viestiä...jos et ole niin miksi et? Jos olet laittanut viestiä niin olisi kyllä törkeää olla vastaamatta....

alkuperäinen

Vierailija kirjoitti:

Lähti maanantaina ja nyt on keskiviikko eli olet joutunut olemaan kahdestaan vauvan kanssa peräti 2,5 vrk?

Montako viestiä olet itse laittanut? 10? 20? 300 tai enemmän?

Ah, taas joku oikein järjenjättiläinen purkaamassa pahaa oloaan täällä:)

Vierailija

hei, relax. Ei taida valitettavasti  ehkä ihan tajuta sinun fiiliksiä. Vauvahomma on miehellekin sellanen elämänmuutos että voi olla ihan vaan jotenkin tarve vetää hetki henkeä ilman kotiasioita.

Vaikka ei oliskaan mitään erityistä syytä, ja vaikka se on kotonaolijan kannalta vähän kurjaa.

Itelläkin oli välillä mielessä joskus kun lapset oli pieniä ja kävin jossain asioilla että en kääännykään länsiväyllällä kotiin espooseen vaan posotan vaikka Hankoon ja tulen parin päivän päästä takas :-). Ei siellä hangossa mitään ollut eikä varsinkaan mitään negatiiivista puolisoa kohtaan mutta oli vaan tarve koota ajatuksia ja olla hetki itsekseni.

Tsemii, nää on pikkuuasioita

Vierailija

Oletko itse laittanut viestiä? Meidän suhteessa olisi ainakin tosi outoa. Aina jompi kumpi laittaa edes viestin illalla.

Vierailija

Onhan tuo vähän erikoista, mutta en usko että tuossa on mitään sen kummempaa takana. Tuskin on mitään hätää!

Vierailija

Voi hyvänen aika - itse olen 5-6 päivän duunikeikoilla (pääasiassa ulkomailla) kerran kuussa ja nykyään en välttämättä edes soita kotiin koko reissun aikana. Kyllä ne soittaa sieltä jos on jotain oikeaa asiaa, ja jos ei ole niin eivät soita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika - itse olen 5-6 päivän duunikeikoilla (pääasiassa ulkomailla) kerran kuussa ja nykyään en välttämättä edes soita kotiin koko reissun aikana. Kyllä ne soittaa sieltä jos on jotain oikeaa asiaa, ja jos ei ole niin eivät soita.

Aijaa. Kyllä meillä soitetaan. Ihan vaan että mitä kuuluu ja miten menee.
Mutta me ollaankin  nuoripari vasta 18 vuotta yhdessä.

Vierailija

Itse olisin laittanut jo tiistaina viestin että eikö meidän vointi kiinnosta ;) siis hyväntahtoisen viestin.

meillä on tapana matkoilla soitella vähintään illalla. Mutta toki kaikki tyylillään, jos ei tule ikävä 6pv reissulla tai mieti toista, niin mikäs siinä. Mutta jos miettii, niin kivahan se on viesti laittaa.  Yleensä ihan illanvietostakin saatan laittaa viestiä.

ja sinulle joka älykkäänä kommentoit 2,5pv yksinoloa vauvan kanssa vähättelevästi, niin oletko sattunut kokeilemaan :D ei oo tollanen ihan helppo keikka äidillekään, ja voi hyvässä lykyssä tuntua 2,5kk:delta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat