Seuraisin mielelläni erilaisia blogeja mutta miten muistaa osoitteet? Jaksaisiko joku kertoa miten saan luotua "suosikit"-sivun?

Vierailija

Edellisellä koneella mulla joskus oli sellainen mutta nyt en löydä sellaista.

yt.  windows7

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Edellisellä koneella mulla joskus oli sellainen mutta nyt en löydä sellaista.

yt.  windows7

Tuli vähän toistoa....

mutta en tiennyt miten muotoilla lauseen  ;)

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten saan omalle koneelle ilman, että täytyy johonkin yhteisblogisivustoon?

Siis ihan omaan selaimeen kirjanmerkeiksi. Siihen, jonka kautta selaat nettiä. Kai niihin kaikkiin saa kirjanmerkit tallennettua?

Vierailija

Sitä juuri yritän kysyä! :)  Miten saan ne?  En löydä kohtaa.

Firefox käytössä.

ap on kiitollinen jos joku jaksaisi kertoa :)

Vierailija kirjoitti:

Selaimiin saa kirjanmerkkejä, bookmarks...

Vierailija

Kaikkein helpointa on, jos otat Bloglovinin ja lisäät sinne ne sun lempiblogisi. Sitten vain Bloglovin-kuvake työpöydällesi tai linkki kirjanmerkkeihin. Yhdeltä sivulta on niin paljon helpompaa seurata uusimpia postauksia kuin että joutuisi käymään niissä kaikissa blogeissa erikseen. Näet Bloglovinissa siis vain seuraamiesi blogien päivitykset ja voit jo pelkän otsikon/kuvan/ alkusanojen perusteella päättää klikkaatko postauksen auki vai et. Säästää aikaa ja on kätevä käyttää.

Saat lisättyä sivun kirjanmerkkeihin esim. niin, että vedät osoiterivissä olevan linkin selaimen alempaan palkkiin, johon syntyy pikakuvake. Voit nimetä sen lyhyemmäksi tai jättää siihen pelkän kuvakkeen.

Vierailija

Maalaa osoiterivi ja klikkaa hiiren oikeaa nappia, jolloin tulee näkyville valintaikkuna. Ota sieltä kohta 'lisää kirjanmerkkeihin' tms.

Vierailija

Kiitos, kiitos, kiitos! <3

Nyt valaistuin!  :D

ap

Vierailija kirjoitti:

Paina sitä tähteä ylärivillä. Ja siinä viereinen kuvake on kirjanmerkit, mihin se menee.

Vierailija

Kiitos neuvosta! Mulla ei näy valintaikkunassa tätä mahdollisuutta. Varmaaankin jostain asetuksista kiinni, joita tietenkään  ;)  en osaa itse säätää.

yt. tietsikalla avuton ap  :)

Vierailija kirjoitti:

Maalaa osoiterivi ja klikkaa hiiren oikeaa nappia, jolloin tulee näkyville valintaikkuna. Ota sieltä kohta 'lisää kirjanmerkkeihin' tms.

Vierailija

Blogit voi laittaa selaimeen RSS-syötteiksi. Silloin esim. Firefoxissa tulee kirjanmerkkeihin jonkun blogin nimen mukainen alikansio, ja tähän kansioon tulee blogimerkintöjen otsikoita automaattisesti. Ei tarvitse käyttää mitään erillisiä sivustoja yms. systeemejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kiitos, kiitos! <3

Nyt valaistuin!  :D

ap

Vierailija kirjoitti:

Paina sitä tähteä ylärivillä. Ja siinä viereinen kuvake on kirjanmerkit, mihin se menee.

Ole hyvä:)

-Edellinen, joka myös tumpula tietokoneen kanssa .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat