tupakoinnin lopettaneet!

Vierailija

Oon nyt tässä neljättä päivää ollu polttamatta, ja tarkoitus siis olisi pysytellä erossa. kuuluuko asiaan tää hirvittävä yskä? tuntuu, että keuhkot oikeasti lentää pellolle!!

Kommentit (8)

Vierailija

Eikö se ole hyvä, että keuhkot puhdistuu? Mulla ei tullut tota vaihetta ollenkaan ja vieläkin näin viiden vuoden jälkeen tulee kyllä limaisia ysköksiä. Sellainen tunne välillä, että onko kaikki hyvin.

Vierailija

Ne paskat sieltä pihalle pyrkii. Loppuu kyllä ja sit helpottaa. Koita kestää!! Itse olen kahdesti jo lopettanut. Jospa se kolmas kerta... Tsemppiä sulle!

Vierailija

Miten paljon suunnilleen poltit ennen lopettamista? Jos esim. askin päivässä niin yskä on ihan normaalia. Toki jos se jatkuu vielä pitkään yhtä pahana kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.

Vierailija

no saatto mulla joku kymmenen mennä päivässä..

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon suunnilleen poltit ennen lopettamista? Jos esim. askin päivässä niin yskä on ihan normaalia. Toki jos se jatkuu vielä pitkään yhtä pahana kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.

Vierailija

Mulla kuudes päivä polttamatta tänään :). Yskää ei ole tullut, eikä limaa noussut. Tupakoinnin lopettamisen/vierotuksen tjsp Käypä hoito-ohjeissa oli, että limaa irtoaa ensimmäiset kaksi kuukautta. Voiskohan sitä jotenkin edesauttaa? Auttaisko pullopuhallus? Hyvähän se on, että lima tulee ulos vaikka yskimällä :).

Vierailija

Lopettaminen tuo ihmeellisiä oireita joskus mukanaan, ahdistusta rytmihäiriöitä, yskää, särkyä ja ties mitä. Ihan normaalia.

Vierailija

Voi kuule. Polttelin 39 röökiä päivässä ja lopetin, yskin pari vuotta, aina hengästyessä alkoi limaa nousemaan. Nyt 6v polttamatta ja ei enää yskitä, jos otan yhdetkin savut niin verisuonien supistuminen sattuu niin paljon että itku pääsee. En todellakaan aloita enää ikinä. Kaikki maistuu sille mille pitääkin, olo on mainio.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat