Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhempien kanssa lomailu

Vierailija
21.10.2015 |

Lomailetteko te muut appivanhempienne kanssa? Itse en haluaisi, mutta miehen perhe on H Y V I N tiivis ja lomamatkat pitää tehdä koko perheen voimin. Miehen vanhemmat puuttuvat melkoisesti asioihimme, kuten koiramme kasvatukseen. Ei saa tehdä näin ja me teemme kyllä nyt näin vaikka kielsitte jne. Anoppi on ilkeä ja naljailee minulle tilaisuuden tullen. Yleensä tekee tätä kun jäämme kahden. Syyttää minua kaikesta mistä ei pidä, vaikka päätös olisi ollut mieheni, mutta eihän hän nyt omaa kultapoikaansa syytä mistään.

Anoppi on niitä ihmisiä jotka eivät suostu ymmärtämään, että maailma on mennyt eteenpäin ja kaikki eivät halua elää samalla tavalla kuin hän. Jos pistät lapsen päiväkotiin, niin olet karmea ihminen ja huono äiti. Jos taas et mene töihin, niin viet hänen poikansa rahat. Häntä on siis mahdotonta miellyttää. Appi on hyvin itsepäinen, jos me sanomme ettei koiran kanssa saa tehdä noin, niin hän tekee silti.

Nyt tapetilla onkin yhteinen lomamatka. En haluaisi lähteä, koska tiedän ettei meillä ole siellä miehen kanssa mitään omaa rauhaa, kun hänen perheensä haluaa olla yhdessä 24/7. Miehen mielestä tässä ei ole mitään pahaa, vaan se on mukavaa. Lomamatka on varattu jo kysymättä minulta ja kai sinne sitten pitää mennä. Ahdistaa suunnattomasti ja voin fyysisesti jo pahoin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias mies. En ole koskaan ollut lomareissulla vanhemmat mukana sen jälkeen kun tapasin vaimoni 20-vuotiaana. Eikä myöskään anoppi. Aiemmin vanhempien mukanaolo olisi saattanut järkyttää heitä, koska meillä oli tapana harrastaa paljon seksiä matkoilla ihan koska vaan. Nyt vähän tahti hiipunut. 

Ei olisi koskaan tullut mieleenkään lähteä lomamatkalle vanhempien kanssa, ei todellakaan. En halua olla tekemisissä vanhempieni kanssa edes jouluisinkaan yhtään enempää kuin on pakko. Muutama tunti aattona riittää hampaita kiristellen.

Vierailija
22/25 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin mieheni kanssa alppipolkua kesäisessä auringonpaisteessa ilkoisen alasti. Perässä tulivat appivanhemmat samassa asussa. Mies sanoi, että me naturistit olemme outoa väkeä. Olin samaa mieltä. Mutta ihanaa siellä oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi, jos jokaista sanaa ja ilmettä joutuisi miettimään anopin seurassa. Ei se ole lomaa. Lomalla on tarkoitus rentoutua ja palautua, ei hankkia lisää stressiä. Kun maksan lomani itse, matkustan kenen kanssa haluan ja teen mitä huvittaa.

Siinäpähän suuttuvat ja mököttävät. Ainakin minun rajani tulisi selväksi.

Miehesi on -valitettavasti- äitinsä määräysvallan alla.

Vierailija
24/25 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas matkustetaan usein appivanhempien kanssa. Vuorottelemme lasten kanssa olemisessa, joten näin kumpikin pariskunta saa omaa aikaa. Aina on ollut tosi mukavaa!

Vierailija
25/25 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä isä ja äiti kysyivät keväällä, lähdettäisiinkö yhdessä reissuun. Minulle sopi, veljen vaimolle ei. Niin vanhempani tilasivat (ja maksavat) heille itselleen, minun 4-henkiselle perheelleni ja 17v pikkuveljelle 2 vko reissun Malediiveille.

Mitä tekee käly? Ilmoittaa vanhemmilleni (alle 60v), että haluaa nähdä matkasta kuitit, koska katsoo, että kyseessä on ennakkoperintö.

Toivottavasti vanhempasi ovat huomanneet lisätä testamenttiin lisäyksen, joka sulkee miniän ulos testamentista. 

Suurimassa osassa tilanteissa miniät ja vävyt suljetaan pois etteivät pääse kiinni perintöön. Siinä onkin oltava tarkkana, että muodot on papereissa kohdillaan. Esimerkiksi lahjakirjassa pitää olla kaksi esteetöntä todistajaa, muuten ei miniän ja vävyn poissulkeminen olekaan pätevä, Lindholm toteaa.

http://yle.fi/uutiset/anopin_testamentissa_ei_miniaa_muisteta/6894725

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä