Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSSÄTEET 05 To - Pe

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt ajattelin aloittaa pinon vaikka tuntuu että kaikki muut on tuolla yhteisön puolella. Josko joku nyt sitten kädestä pitäen neuvois mulle mitä ja miten pitää tehdä msn:n puolella ja siis niin kuin ihan ummikolle selittäis...

On tosiaan iltapäivällä se lääkäri ja sitä ennen pitäis mennä kuunteleen työkkärin ammativalintapsykologin vastaus mun viime viikkoiseen psykologiseen testiin. Kiinnostaa muuten kiviäkin, mutta tulipahan käytyä ja saan taas tänään itteni liikkeelle täältä kämpästä...

Mukavaa torstaita!

-Taelsa-

Vierailija
2/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tosiaan tuntuvat kadonneen, mutta minä hillun täällä. En ole mikään kovin ahkera kirjoittelemaan, ja esikoisen raskaudenkin aikana tulin pudonneeksi samanlaisesta yhteisöstä juuri sen takia, kun en jaksanut jatkuvasti kirjoitella.

En osaa neuvoa tarkemmin, miten sinne liitytään. Yritin itsekin avata msn sivun, mutta kone meni jumiin ja jätin sen sitten siihen.

Meillä neiti sairastaa. Korvatulehdus iski uudestaan. Toivottavasti tämä nyt menisi nopeasti ohitse. Yöt ovat meillä kaikilla tällä hetkellä tosi rikkonaiset.

eipä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla