ei se ole naisenakaan helppoa löytää parisuhdetta
Yksin joudun olemaan loppuelämän. En pysty normaaliin seksielmään, koska sairauden takia yhdyntä on mahdoton.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa löytää parisuhdetta, mutta naiselle se on helpompaa kuin miehelle.
Riippuu varmaan paikkakunnastakin millä asuu. Esim. Helsingissä on merkittävä ylitarjonta naisista, joten täällä miehen voi olla helpompi löytää parisuhde kuin naisen. Monella muulla paikkakunnalla on taas ylitarjontaa miehistä, ja siellä miehet joutuu kilpailemaan vähistä naisista, ja on vaikeaa.
Ei ole helpompaa, koska naiset on hemmetin nirsoja. Jos ei ole osoitetta keskustassa ja kovapalkkaista ammattia saati komeaa ulkonäköä niin aika olemattomat mahdollisuudet.
Naisten tolkuttomat odotukset on todettu montaa kertaa myös asiaa pohtineiden naisten taholta joten ihan sama mitä tällä palstalla yritetään väittää.
Hmm? Itse ainakin tiedän vaikka kuinka paljon ihan tavallisia miehiä, jotka ei ole rikkaita eikä komeita, ja ovat pariutuneet ja lapsiakin saaneet.
Naisilta jos kysytään niin Lionel Messikin on ruma ja tavallinen.
Voit yrittää selittää mustaa valkoiseksi ihan niin paljon kuin haluat mutta ei se faktoja miksikään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta jos kysytään niin Lionel Messikin on ruma ja tavallinen.
Voit yrittää selittää mustaa valkoiseksi ihan niin paljon kuin haluat mutta ei se faktoja miksikään muuta.
Ja ihan yhtä lailla tavallinen nainen jää auttamatta valitsematta miesten taholta jos kauniimpia naisia on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa löytää parisuhdetta, mutta naiselle se on helpompaa kuin miehelle.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Pariutuuko naiset sitten useammin toisen naisen kanssa kuin miehet keskenään? Vai miten tämä menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Pariutuuko naiset sitten useammin toisen naisen kanssa kuin miehet keskenään? Vai miten tämä menee
Miehet kun ottavat lukuun vain kaikkein kauneimmat ja halutuimmat naiset -> harha naisten helpommasta pariutumisesta.
t. vuosikausia sinkkuna ollut tavisnainen, tunnen lukuisia itseni kaltaisia. Mutta meitähän ei lasketa kun ei olla kauniita :D
Miten olis aseksuaali mies? Tietysti vaikeampi löytää. Oiskohan aseksuaaleille jotain omia treffisivustoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jäävät useammin vapaaehtoisesti yksin.
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/sinkkuus-vapaaehtoisena-valin…
Minä olen 23 vuotias peräkammarin poika eikä ole koskaan ollut minkäänlaista romanttista tai seksuaalista suhdetta naisen kanssa koska olen myöskin ujo ja ruma.
Täytyy tyytyä netistä ostettujen käytettyjen pikkareiden haisteluun ja runkkaamiseen. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on kysynnän ja tarjonnan kohtaamisesta.
Ei kaikki miehet välitä yhdynnäatä, vaan tykkäävät enemmän suuseksistä tai käteen vetämisestä, puhumattakaan kaikista muista fetisseistä, jotka voivat tyydyttää syvemmin kuin normaali yhdyntä.,Ap:n tulee löytää tällainen mies.
Never say never, ap.
Minä taas en pidä suuseksistä tai muista fetisseistä. En halua vastaanottaa suuseksiä. Voin sitä joskus antaa, mutta kyllähän se yhdyntä on se ykköstapa. Mutta kun ei enää onnistu. ap
elämä on valintoja.
Mikä valinta se muka on jos en saa tyydytystä suuseksistä? En minä voi muutaa anatomiaani niin että yhtäkkiä suuseksi tuntuisi hyvöltä saatika muu klitoriksen suora koskettelu. ap
Vierailija kirjoitti:
Jos se on vulvodyniä, niin se menee ohi.
Mutta ainahan löytyy selityksiä, jos ei oikeasti sitä parisuhdetta halua.
On vulvodynia. olen ollut hoidossa jo kauan sen asian takia, mutta ei se vain noin parane. Joillakin ihan elämänmittainen. Ja vaikka jossain vaiheessa ei enää sattuisi, voi se alkaa uudestaan. Joten en voi miehelle luvata, että yhdyntää olisi. Lähtökohta on siis se, että yhdyntää ei ole ja jos sitä joskus olisi se extraa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis aseksuaali mies? Tietysti vaikeampi löytää. Oiskohan aseksuaaleille jotain omia treffisivustoja?
Niin. En tiedä miten itse kestän jos rakastan jotakuta ja kuitenkin päivittäin haluaisin seksiä hänen kanssaan, mutta ei silti pysty harrastamaan. Minä kun en missään määrin ole aseksuaali. ap
Ymmärrät varmaan että tämä ei samalla tavalla päde Suomeen, jossa naisilla on tapana elättää itsensä työnteolla eikä etsiä elatuskykyisintä puolisoa... Muutenkin arvot on vähemmän materialistisia kuin Yhdysvalloissa.
Sinänsä muutenkin yksilön kannalta vähän turha miettiä noita teoreettisia pariutumisen mahdollisuuksia kovin paljon, koska lopulta kaikki on kuitenkin kiinni tuurista. Voit olla teoriassa oikein helposti ja todennäköisesti pariutuvaa ryhmää, mutta jäädä silti yksin, eikä siinä kauheasti sitten lohduta se että jee, kuulun voittajaryhmään jonka piti saada helpostikin puoliso. Tai voit olla toisinpäin, teoriassa hyvin vaikeasti pariutuvaa ryhmää, ja kuitenkin törmätä jossain elämän vaiheessa ihmiseen joka rakastuu sinuun ja teistä tulee pariskunta.
Ei sillä muuten niin väliä ole jos tykkää miettiä noita tilastollisia asioita pariutumisessa, mutta siitä kannattaa pitää huoli, ettei anna sellaisten luopua toivosta ja lopettaa kontaktin ottamista vastakkaiseen sukupuoleen. Jos niin päästää käymään, niin sitten omalla käytöksellään vaikeuttaa pariutumistaan merkittävästi.