Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei se ole naisenakaan helppoa löytää parisuhdetta

Vierailija

Yksin joudun olemaan loppuelämän. En pysty normaaliin seksielmään, koska sairauden takia yhdyntä on mahdoton.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Ei kaikki terveetkään naiset saa, vaikka pystyisivätkin seksiin...Minä en pysty, joten en takuulla saa seuraa. ap

Vierailija

Ei ole joo. Minulla ei ole edes mitään sairautta tai sellaista, mutta olen ruma ja ujo. Ikää jo 41 eikä parisuhdetta ole löytynyt, enää en edes halua, koska olen jo tottunut vanhapiikuuteeni.

Vierailija

Kyse on kysynnän ja tarjonnan kohtaamisesta. 

Ei kaikki miehet välitä yhdynnäatä, vaan tykkäävät enemmän suuseksistä tai käteen vetämisestä, puhumattakaan kaikista muista fetisseistä, jotka voivat tyydyttää syvemmin kuin normaali yhdyntä.,Ap:n tulee löytää tällainen mies. 

Never say never, ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helppoa löytää parisuhdetta, mutta naiselle se on helpompaa kuin miehelle.

Riippuu varmaan paikkakunnastakin millä asuu. Esim. Helsingissä on merkittävä ylitarjonta naisista, joten täällä miehen voi olla helpompi löytää parisuhde kuin naisen. Monella muulla paikkakunnalla on taas ylitarjontaa miehistä, ja siellä miehet joutuu kilpailemaan vähistä naisista, ja on vaikeaa. 

Vierailija

Yliopistokaupungeissa naisten on ainakin vaikea löytää parisuhdetta, koska sinkkunaisia on runsaasti miehillä valittavana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kysynnän ja tarjonnan kohtaamisesta. 

Ei kaikki miehet välitä yhdynnäatä, vaan tykkäävät enemmän suuseksistä tai käteen vetämisestä, puhumattakaan kaikista muista fetisseistä, jotka voivat tyydyttää syvemmin kuin normaali yhdyntä.,Ap:n tulee löytää tällainen mies. 

Never say never, ap.

Minä taas en pidä suuseksistä tai muista fetisseistä. En halua vastaanottaa suuseksiä. Voin sitä joskus antaa, mutta kyllähän se yhdyntä on se ykköstapa. Mutta kun ei enää onnistu. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yliopistokaupungeissa naisten on ainakin vaikea löytää parisuhdetta, koska sinkkunaisia on runsaasti miehillä valittavana.

Et ilmeisesti katsonut Yleltä muutama vuosi sitten tullutta Parittomat-ohjelmaa. Siinä kävi hyvin ilmi, että suurissakin kaupungeissa naisille löytyy treffiseuraa, mutta ongelma on siinä, että nainen usein haluaa mieheltä enemmän kuin mitä hänellä on itsellään miehelle tarjota. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti katsonut Yleltä muutama vuosi sitten tullutta Parittomat-ohjelmaa. Siinä kävi hyvin ilmi, että suurissakin kaupungeissa naisille löytyy treffiseuraa, mutta ongelma on siinä, että nainen usein haluaa mieheltä enemmän kuin mitä hänellä on itsellään miehelle tarjota. 

Tilastollisiin faktoihin pohjaan kommenttini enkä tyhjänpäiväisiin tv-ohjelmiin tai artikkeleihin. Kuten myös aiemmin sanottu: etenkin pk-seudulla miehillä on kissanpäivät, koska paljon sinkkunaisia. Sitten pienemmillä paikkakunnilla on paljon miehiä, koska naiset ovat muuttaneet opiskelujen ja töiden perässä suurempiin kaupunkeihin. Jos tätä faktaa ei kykene käsittämään niin eipä ole tosiaan minun ongelmani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yksin joudun olemaan loppuelämän. En pysty normaaliin seksielmään, koska sairauden takia yhdyntä on mahdoton.

Harmillista tosiaan. Jos nainen ei näytä hyvältä, tai hoida lapsia, niin ei sillä sitten tee oikein mitään.

Vierailija

Olen hoikka ja liikunnallinen nainen, kaunis joittenkin mielestä. En käy baareissa tai muuallakaan, ainoastaan töissä naisvaltaisella alalla. Olen eronnut ja teini-ikäisiä lapsia. Elämää voi elää näinkin. Eihän koskaan tiedä, jos kohdalle annetaan ihminen, jonka kanssa on tarkoitus matkaa kulkea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pyörinyt pk-seudun deittimarkkinoilla ollessani 32-35-vuotias, naisena. Kyllä minulle jäi käsitys että miehillä on varaa olla erittäin vaativaisia täällä. 

Kyllä, kyllä pääsin treffeille monenkin kanssa aina jos ilmoituksen laitoin, mutta erittäin harvoin kukaan oli minusta kiinnostunut sen enempää. Sanoivat jopa syyksi suoraan jotkut että "ulkonäkö ei ole tarpeeksi näyttävä" tms. En tosiaan ole erityisen näyttävä, mutta hoikka, mielestäni ihan tavallisen mukavannäköinen nainen. Nämä miehetkin vaikuttivat ulkoisesti ihan taviksilta vaan. Mutta ei, olivat etsimässä näyttävämpää naista. 

Toinen ongelma on että oli joitain miehiä joita olisi kyllä kiinnostanut seksi kanssani, mutta ei suhde. Minä taas en pidä ollenkaan yhden illan seksistä tai seksistä ilman ihmissuhdetta, koska olen niin herkkä, että seksin myötä kiinnyn toiseen valtavasti ja ero sattuu sieluun asti, vaikka se olisi ollut vain yhden yön pano. Kyllä sellaista miestä, joka oikeasti haluaa vaki-parisuhteen, eikä vaadi kohtuuttomia naiselta erityisesti ulkoisesti, tuntui olevan vaikea löytää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisiin faktoihin pohjaan kommenttini enkä tyhjänpäiväisiin tv-ohjelmiin tai artikkeleihin. Kuten myös aiemmin sanottu: etenkin pk-seudulla miehillä on kissanpäivät, koska paljon sinkkunaisia. Sitten pienemmillä paikkakunnilla on paljon miehiä, koska naiset ovat muuttaneet opiskelujen ja töiden perässä suurempiin kaupunkeihin. Jos tätä faktaa ei kykene käsittämään niin eipä ole tosiaan minun ongelmani.

Naisilla vain tuppaa olemaan enemmän vaatimuksia parisuhdekumppanille kuin miehillä, joten sinkkujen lukumäärä ei ole koko totuus. Tässä lainaus eräästä tutkimuksesta:

"There were also gender differences in whether it was ‘very important/a must have’ that their partner made at least as much money as they do (M 24 percent vs. W 46 percent) and had a successful career (M 33 percent vs. W 61 percent), but not in whether their partner was physically attractive to them (M 40 percent vs. W 42 percent)."

https://blogs.chapman.edu/press-room/2015/09/16/chapman-university-publi...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat