Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvittelu exän kanssa

Vierailija

Ex oli lähestynyt puolisoani viestillä ja kysellyt kuulumisia. Tämän jälkeen he sattumalta tapasivat ja ex laittoi heti viestiä pyytäen kahville. Sain onneksi lukea viestin, ja olen puolisoni avoimuudesta iloinen. Ex selvästi haikailee perään. Kysyin, että aikooko hän mennä kahville ja puolisoni sanoi, että miksipä ei, jos kerran toinen tarjoaa.

He eivät ole vuosiin pitänyt yhteyttä. Jotenkin minulla on aina ollut epävarma olo suhteessa tähän exään. Olenko nyt vain vainoharhainen, kun tunnen oloni uhatuksi, jos he tosiaan käyvät kahvilla? Miksi olen mustasukkainen?

Kommentit (7)

Vierailija

"Miksipä ei, kun toinen kerran tarjoaa"! Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos ilmaiseksi saa.

Ei perkele, mitään asiaa kahville exien kanssa kahdestaan. Sitten käy, jos menet mukaan. Kahvitelkaa oikein olan takaa.

Kahvittelija

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käyn pari kertaa viikossa "päiväkahveilla" lapseni äidillä ;-)

mulla jää tosi usein, ehkä liiankin usein kahvi kylmäksi exän luona. Tunteet tosin lämpenee edelleenkin.

Vierailija

Luin viestistä rivien välistä, että haikailee, jotenkin kirjoitti vihjailevasti. Ja miksi muuten ottaisi yhteyttä? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luin viestistä rivien välistä, että haikailee, jotenkin kirjoitti vihjailevasti. Ja miksi muuten ottaisi yhteyttä? Ap

Heh, oliko se jotain tähän tapaan: olis kiva jutella, mentäiskö kahville joku päivä?

Vierailija

Ex siis kirjoitti ekassa viestissä kaikenlaista, kyseli kuulumisia ja muisteli menneitä. Tämän viestin mies näytti. Tapaamisen jälkeen ehdotti kahvittelua, mutta sen viestin sisältöä en nähnyt, mies kertoi. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat