Viesti viestistä? Naiset miten menee viestittelyt jos mies

Vierailija

ei ole kahteen päivään viestitellyt..vastaatko heti vai vasta myöhemmin?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä vastaan viestiin silloin kun se tulee. Vaikka edellisestä olisi vuosi.

Näin minäkin. Ei nyt todellakaan kiinnosta pelata mitään pelejä näissä asioissa, tyyliin "kun sekään ei vastannut mulle nopeasti, niin en minäkään sille". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin. Ei nyt todellakaan kiinnosta pelata mitään pelejä näissä asioissa, tyyliin "kun sekään ei vastannut mulle nopeasti, niin en minäkään sille". 

Tätä mä ajoin takaa :) mutta tekeekö se naisesta jotenkin vähemmän kiinnostavan jos vastaa heti? Ap

Vierailija

Minä en edes tajunnut kysymystä, kun ei tullut mieleenkään, että viestittely pitäisi olla jotain pelaamista. Vasta nelosen viestistä tajusin, että mitä ap edes ajaa takaa.

Joten ap:lle sanon, että jos on noin vaikeaa, niin unohda ja move on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä ajoin takaa :) mutta tekeekö se naisesta jotenkin vähemmän kiinnostavan jos vastaa heti? Ap

Ei, vaan peruskäytöstavat omaavan ihmisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Virallinen ja idealistinen vastaus kuuluu, että ei tee, mutta tosiasiassa tekee.

Ihminen on luontaisesti vertailuun ja arviointiin taipuvainen laumaeläin, joka ihan oikeasti tekee alitajuisesti tosi lapsellisiakin johtopäätöksiä toisista ihmisistä. :) Ei se ole ilkeyttä, mutta ei sitä kannata yrittää kieltääkään.

t. Jaksoin leikkiä vähän vaikeasti tavoiteltavaa, sain aivan huippumiehen. :D

Vierailija

Älä vaivaudu pelaamaan mitään pelejä. Sitten kun kohtaat sen oikean, niin huomaat, että mitään pelaamista ei tarvita, kun kaikki sujuu ihan itsestään. Pätee muihinkin ihmissuhteisiin kuin parisuhteeseen. Joten mieti, että pelaatko samalla tavalla, kun viestittelet ystäväsi tai siskosi kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin silmissä varmasti tekee, mutta itse olen aina ollut sitä mieltä, että sellainen mies joka miettii tuollaisia pelejä, ei ole minulle oikea. En ole koskaan halunnut mitään laumasieluista sosiaalisten pelien pelaajaa, joka yrittää saada jonkun "huippucatchin", joka ei ainakaan saa olla epätoivoinen niin että ottaa liian innokkaasti yhteyttä tai liian tarkertuva tms. Vain aidot pelittömät ihmissuhteet on kelvanneet, ja hyvä mies näin on löytynytkin, sellainen aito ihminen.

t. 4

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä vaivaudu pelaamaan mitään pelejä. Sitten kun kohtaat sen oikean, niin huomaat, että mitään pelaamista ei tarvita, kun kaikki sujuu ihan itsestään. Pätee muihinkin ihmissuhteisiin kuin parisuhteeseen. Joten mieti, että pelaatko samalla tavalla, kun viestittelet ystäväsi tai siskosi kanssa.

Kiitos, tää oli jotenkin silmät aukaiseva viesti! Tottakai sitä heti vastaa läheisille..mutta heti kun on tunteet pelissä alkaa miettimään toisin. Kiitos vielä! Ap

Vierailija

Jos on ihmisestä kiinnostunut, niin miksei vastaa heti? Jos pitää taukoa pari päivää, jättää toisen epätietoisuuden tilaan ja antaa ymmärtää, ettei ole riittävän kiinnostunut. En pysty läheskään aina vastaamaan heti, mutta parin tunnin viiveellä. Pyydän kyllä anteeksi, jos vastaus viipyy.

Jos taas ei ole kiinnostunut, miksi vaivautua viestittelemään lainkaan? Pitäisin rehtinä ilmoittaa, että oli mukava vaihtaa kuulumisia ja hyvää jatkoa. Ei mitään lupauksia tyyliin viestitään joskus tms. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos on ihmisestä kiinnostunut, niin miksei vastaa heti? Jos pitää taukoa pari päivää, jättää toisen epätietoisuuden tilaan ja antaa ymmärtää, ettei ole riittävän kiinnostunut. En pysty läheskään aina vastaamaan heti, mutta parin tunnin viiveellä. Pyydän kyllä anteeksi, jos vastaus viipyy.

Jos taas ei ole kiinnostunut, miksi vaivautua viestittelemään lainkaan? Pitäisin rehtinä ilmoittaa, että oli mukava vaihtaa kuulumisia ja hyvää jatkoa. Ei mitään lupauksia tyyliin viestitään joskus tms. 

Mä olen ihan oikeasti törmännyt deittimaailmassa ollessani sellaiseen, että osalle ihmisistä liian nopea yhteydenotto on paha. Kertoo kuulemma epätoivoisuudesta ja mahdollisesta takertuvuudesta. Ihmisillä on ties mitä sääntöjä että täytyisi esim. tapaamisen jälkeen vasta 3 päivän päästä ottaa yhteyttä uusiksi ettei vaikuta liian innokkaalta, ja että viesteihin ei samasta syystä saa vastata heti. Minusta tuollaiset pelit on lapsellisia ja niiden pelaajat on kyllä mun puolestani saanut jäädä etsimään jotain toista ihmistä kuin minä, mutta kyllä noita on paljon nykyisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan oikeasti törmännyt deittimaailmassa ollessani sellaiseen, että osalle ihmisistä liian nopea yhteydenotto on paha. Kertoo kuulemma epätoivoisuudesta ja mahdollisesta takertuvuudesta. Ihmisillä on ties mitä sääntöjä että täytyisi esim. tapaamisen jälkeen vasta 3 päivän päästä ottaa yhteyttä uusiksi ettei vaikuta liian innokkaalta, ja että viesteihin ei samasta syystä saa vastata heti. Minusta tuollaiset pelit on lapsellisia ja niiden pelaajat on kyllä mun puolestani saanut jäädä etsimään jotain toista ihmistä kuin minä, mutta kyllä noita on paljon nykyisin.

Mutta tässä voi varmaan mennä myös itseensä. Miksi pitäisi joka päivä viestitellä, miksi ei voi vähän hengähtää jne? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Mutta tässä voi varmaan mennä myös itseensä. Miksi pitäisi joka päivä viestitellä, miksi ei voi vähän hengähtää jne? Ap

Eihän kenenkään toki ole pakko viestitellä kun ei halua, ja se on ok, mutta minusta se on hassua jos on tuollaisia jäykkiä, jostain ulkopuolelta luultavasti tulleita sääntöjä että miten on "sopivaa" viestitellä ja jos sitten yrittää kauheasti päätellä ihmisestä jotain suuntaan tai toiseen pelkän viestittelytiheyden perusteella.

Itselläni on ainakin tapana kysyä suoraan ihmisiltä, jos joku ihmetyttää, mutta moni ei niin tee, vaan tiedä kuinka paljon suhteita on loppunut alkuunsa siksi kun toinen esim. on vaan päätellyt harvasta viestittelytiheydestä ettei sitä kiinnosta, tai toisinpäin liian tiheästä viestittelystä että tyyppi on rasittava epätoivoinen takertuja tai ties mitä. Ilmeisesti joillekin on vaikeaa ottaa asia puheeksi, ja sitten sen kärsii omissa nahoissaan. 

Itse olen kyllä sen luontoinen, että jos johonkin olen ollut ihastunut tai rakastunut, niin mitään hengähdystaukoja tämän ihmisen kanssa viestittelystä tai tapaamisesta en ole todellakaan tarvinnut. Mutta ihmisiä on erilaisia, ja varsinkin vähän vanhemmissa on paljon niitä jotka on niin pettyneitä aiemmissa suhteissaan, että heitä pelottaa heittäytyä mihinkään ihastumiseen tai suhteeseen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat