Uskonnoiksi muuttuneita brändejä:

Vierailija

Ikea, Lidl, Miele, Moccamaster, Windows, Apple, Linux, ABC, Stockmann, Keskinen, Audi, Opel...

Muita?

Siis näitä joihin ei suhtauduta arkisella järjellä vaan fanaattisesti puolesta tai vastaan

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin joku Opel ja Moccamaster? No ei tod.

Ehdottomasti! "Ooppeli on paska ja sen omistajat on pakoja", "Moccamasteri on paras, ja ne on paskoja joilla ei oo sitä"

Vierailija

Mulla on aina ollut Opel. Yleensä joku vanha ja käytetty ja sen olen ajanut loppuun ja ostanut taas käytetyn. Mitähän musta puhutaankaan? Ei kukaan kehtaa naamatusten kyllä mitään sanoa :D

En itsekään osaa sanoa miksi. Suunnittelen aina ostavani jonkun muun seuraavaksi, mutta kun autonvaihto tulee ajankohtaiseksi n. 20-vuotiaan ooppelini kanssa, ostan taas samanmerkkisen. Kai tätä tosiaan voi jo uskonnoksi sanoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käykö Apple? Vika on ominaisuus, jota käyttäjätunarin olisi syytä ymmärtää.

Tämä on hyvä osoitus siitä että joo, Apple kuuluu joukkoon, kun ei kommentoija voinut olla itsekään esittämättä polarisoitunutta kommenttia, tällä kertaa Applea vastaan ;)

Vierailija

ABC-fanaatikkoa en tunnista tavanneeni, miten se ilmenee? Moccamaster-fanaatikot alkoivat ärsyttää kun kehtasin vaihtaa yksinkertaisempaan kahvinkeittimeen ja apple-hullut suorastaan hyökkäävät kun en suunnittelijana käytä maccia...

Vierailija

Mikä on lidl brändi? Sama kuin pirkka? Itse käyn lidlissä hakemassa halvemmalla samat tuotteet joten onko se tätä uskovaisuutta? En tiennyt että lidlilläkin on jumala, olinpas hölmö. Jos joku muu kauppa alentaa hintansa alemmaksi kuin lidl uskonko siihen? Vai tarkoitatko että uskovaisuutta on ostaa sama espresso ehdottomasti muualta kalliimmalla kuin lidlistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ABC-fanaatikkoa en tunnista tavanneeni, miten se ilmenee?

En ole Ap, mutta mulle tuli mieleen fanaattiset ABC:n boikotoijat, jotka kovaan ääneen julistavat suosivansa pieniä, ketjuttomia taukopaikkoja. Minäkin yritin sitä joskus, mutta siivottuani jokuset kusiroiskeiset vessat (vain yksi koppi pienillä huoltsikoilla) ja maksettuani muutaman kerran yli kolme euroa termosmukillisesta kahvia (juu, muki näyttää isolta muttei silti vedä kahta normikupillista, joten kertolaskuille ei ole tarvetta) siirryin käyttämään ABC-taukopaikkoja. Tietääpähän ainakin mitä saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö Apple? Vika on ominaisuus, jota käyttäjätunarin olisi syytä ymmärtää.

Tämä on hyvä osoitus siitä että joo, Apple kuuluu joukkoon, kun ei kommentoija voinut olla itsekään esittämättä polarisoitunutta kommenttia, tällä kertaa Applea vastaan ;)

Joopas:

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/iphonen-vikalistalle-uusi-ominaisuus/i...

Linkki vuoden 2012 uutiseen? Itsellän on ollut Applen puhelimia aikoinaan 3 GS, sitten 4 ja nyt iPhone 6, ja hyviä ovat olleet. Ei toki täysin bugittomia, kuten ei mitkään muutkaan merkit, mutta softapäivityksiä on tullut aina nopeasti jotka on korjanneet ongelmia, jos niitä on ilmennyt. Ja iPad on nykyajan laitteeksi suorastaan käsittämättömän hyvä, kun ei ole vieläkään tarvetta ollut vaihtaa ikivanhaa padin ykkösmallia - toimii täydellisesti eikä ohjelmatkaan hidastele. Nykyään muuten tuntuu olevan sääntö että laitteita pitäisi uusia parin vuoden välein.

Ei sillä että en ole mikään erityinen kritiikitön Apple-fani silti. Esim. minusta Applen tietokoneet on ylihintaisia ja se käyttöjärjestelmäkin on mulle liian eksoottinen että viitsisin opetella, joten pysyn Windowsissa. Ja kyllähän usein Applen tuotteet on tietyllä tapaa luksustuotteita, joissa maksetaan tietynlaisesta imagosta, missä en sinänsä näe mitään vikaa. Itsekin tykkään juuri tietynlaisesta elegantista minimalismista, joita laitteiden muotoilu ja käyttöliittymä edustaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat