Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella ripsipidennykset/tekokynnet/silarit/tekotukka?

Vierailija

Itellä 2/4, kynnet ja ripset.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos on pidennykset, niin kuinka pitkät? Alan vakaasti kallistua sille kannalle, että suurin osa pitkistä hiuksista on pidennyksiä eikä omaa tukkaa

Vierailija

Mulla on kynnet, mut luvun niistä kohta ku ällöttävä ku niiden alle kertyy likaa oman kynnen ja akryylin väliin.

Vierailija

Ei mitään noista atm, hiukset hankinnassa kyllä seuraavan palkan tullen. Ylähuuleen olisi myös kiva saada täytettä. Kynsiä harkitsen myös mutta yksivärisenä ja lyhyehköinä.

Vierailija

Ei mitään noista tällä hetkellä. Mulla on kerran ollut geelaukset joiden kanssa oli tekokynnet. Akryyliä kynsiin olen myös kokeillut. En kyllä kokeile enää, ei riitä into huollattaa kahden viikon välein. Mun kynnet ainakin kasvaa niin nopeasti, että yli kahden viikon huoltovälillä ehtii näyttää jo rumalta.

Tekoripsiä ei ole, mutta niitä on välillä värjätty. Minulla on luonnostaan pitkät ripset.

Hiusten pidennystä ei tarvitse, kun omat ovat vyötärölle. Voisivat tietty olla paksummat, mutta ne painais sitten varmaan liikaa.

Ja en kyllä ajatellut mitään silareita koskaan hankkia, ehkä sit jos omat joudutaan joskus leikkaan pois.

Vierailija

Ei mitään lisäkkeitä, enkä ottaisi ikinä, jos en tyyliin kaljuunnu tms. Omat hiukset on pitkät ja paksut.

Vierailija

Ei ole mitään noista. Ripsien pidennykset ovat alkaneet näyttää minusta hassuilta, joten tuskin tulen sellaisia ottamaankaan. Inhoan pitkiä kynsiä, joten niitäkään en halua. Omat hiukset ovat paksut ja suht pitkät, joten hiusten pidennyksiä en tarvitse.

N29

Vierailija

Klipsipidennykset löytyy. En ole käyttänyt niitä pariin kuukauteen, katkovat väistämättä hiuksia ja yritän kasvattaa omiani.

Tervetuloa alapeukut, mutta uskon, että kaikki nuo voisi ottaa näyttämättä ylilaitetulta, riippuu toki ihmisestä. Useimmiten vaan tuntuu naisilla menevän överiksi.

Vierailija

Hiustenpidennykset oli lukiossa, kun ystävä opiskeli kampaajaksi ja laittoi ne silloin vain tarvikehinnalla... Ihan kivat olivat kokeilla, muttei mitään hinkua ole ollut uusiksi laittaa. Hiuksia en edes värjää nykyään. Sellainen keinokuituinen kampauslisäke mulla on, sitä tulee joskus juhlakampauksiin käytettyä.

Silikonia/muita täytteitä ei ole enkä ihan heti keksi tilannetta, jolloin tulisikaan. Olen lähtökohtaisesti niin pienirintainen että vaikka rinnat menettäisinkin, tuskin silloinkaan implantteja ottaisin, tosin vaikea sanoa mitä ''tosipaikan tullen'' sitten tekisi. Ehkä tram? (Eli omasta kudoksesta rakennettu uusi rinta) voisi olla sellainen, jonka tekisin.

Kynsiä ei ole, omat kynnet kasvavat vahvoina aikalailla niin pitkiksi kuin antaa, töiden vuoksi eivät voi kovin pitkät olla. Kesälomilla oon tavannut käydä ottamassa geelilakkauksen :) Niitä kammottavia itseliimattavia tekokynsiä kyllä yläasteella harrastettiin oikein porukalla :D

Ripsipidennykset voisin ottaa jos eivät olisi niin kalliit, saan hyvällä ripsarilla aika muhkeat ripset taiottua omistanikin ja paljon halvemmaksi tulee. Tällä hetkellä lemppari on Lancome Hypnose Dolls Eyes. x

Vierailija

Ripsipidennykset on ja samoin hiustenpidennykset. En osaisi enää elää ilman kumpaakaan! Välillä pidän myös rakennekynsiä mutta ei ole tällä hetkellä. Huulissa on myös hyaluronihappoa täyteaineena. En kyllä palaisi mistään hinnasta vanhoihin ohuisiin :)) kalliiksihan tänä laittautuminen tulee mutta itse kyllä tykkään. Ja mielestäni nämä mun "lisäkkeet" ei ole mitenkään överit ja harvempi ihminen on huomannut hiuksista tai huulista että eivät ole "aidot".

Vierailija

Ei näy otsikko kokonaan. Ja ei mitään noista, ne mustat tekoripsetkin on kauhean näköiset blondilla, kun omat sävyt on tosi vaaleat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat