Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysykää huumeaddiktilta

Vierailija

Kysykää pois jos on kysyttävää. En ole tällä hetkellä vaikutuksen alaisena (valitettavasti), vaan lievissä vieroitusoireissa. En pahoissa onneksi vielä.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytät?

Päivittäin subutexia, bentsoja viikottain, sekä erilaisia lääkkeitä (opioideja/opiaatteja) toisinaan subutexin sijasta, kannabista poltan mutta se on ihan eri asia kun kovemmat huumeet, sillointällöin mdma:ta, sieniä tai amfetamiinia. Alkoholia en juo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytät?

Päivittäin subutexia, bentsoja viikottain, sekä erilaisia lääkkeitä (opioideja/opiaatteja) kovemmat huumeet, sillointällöin mdma:ta, sieniä tai amfetamiinia. Alkoholia en juo.toisinaan subutexin sijasta, kannabista poltan mutta se on ihan eri asia kun 

Ootko mies vai nainen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae apua? Esim. Korvaushooito?

Varmaankin haen jossain kohtaa korvaushoitoon. Olen käynyt myllyhoidon aikaisemmin (se on lääkkeetön hoito) ja olin putsina vähän aikaa. Nyt mennyt jo useampi vuosi tätä päivittäistä subuilua. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä vedät? jääkö helposti koukkuun? miltä tuntuu?

Koukkuun jääminen on tosi yksilöllistä, että kuinka nopeasti tapahtuu. Itse aloitin käyttämään opioideja/opiaatteja jo 14 vuotiaana satunnaisesti mutta olin jo täysi-ikäinen kun olin kunnolla koukussa. Johtuu ehkä myös siitä,etten käyttänyt silloin suonensisäisesti. Ei tunnu hyvältä, rahaa menee, aikaa menee jatkuvaan huumeiden säätöön ja terveys temppuilee. Sitten jos on ilman iskee järkyttävät fyysiset ja psyykkiset vieroitusoireet, jotka kestävät viikkoja ja psyykkiset jopa kuukausia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytät?

Päivittäin subutexia, bentsoja viikottain, sekä erilaisia lääkkeitä (opioideja/opiaatteja) kovemmat huumeet, sillointällöin mdma:ta, sieniä tai amfetamiinia. Alkoholia en juo.toisinaan subutexin sijasta, kannabista poltan mutta se on ihan eri asia kun 

Ootko mies vai nainen?

Olen nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytät?

Ootko mies vai nainen?

Olen nainen.

Perun kosintani

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkö pelkää, että näistä palstailuista tallentuu tiedot ja huumepoliisi nappaa?

No en kyllä. 😂 Huumepoliisilla on tärkeämpää tekemistä kuin napata random huumekäyttäjiä palstoilta. Myyjiä ne jahtaavat. En myy huumeita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat