Jaksaako mies katsoa mielestään epämiellyttävän näköistä naista seksisuhteessa?

Vierailija

Vai pitääkö seksisuhteessa naisen olla kaunis ja haluttava? Kuitenkin kun tämmöisessä suhteessa tavataan silloin kun tekee mieli, eikä toista esitellä välttämättä muille. Itse naisena en pystyisi harrastamaan satunnaista seksiä saman ihmisen kanssa pitkällä aikavälillä (vaikka ei tavattaisikaan joka viikko), ellen pitäisi häntä ulkonäöllisesti hyvännäköisenä ja persoonaa miellyttävänä. Miten on miesten laita tässä asiassa?

Kommentit (10)

Vierailija

Uskoisin, että ei kukaan jaksa panna montaa kertaa ihmistä, joka ei miellytä ulkonäöllisesti. Usein seksisuhteessa puhutaankin jotain, joten kyllä henkinenkin yhteensopivuus on tärkeää.

Seksisuhteeseen ajautuu varmaan useimmiten pari, joka olisi toistensa potentiaalisia seurustelukumppaneita, mutta eivät syystä tai toisesta voi tai halua viedä suhdetta sille asteelle.

Tämä oli naisen näkökulma, sitähän ei ehkä kysytty mutta kerroin silti.

Norman Bates
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Taidat olla todella nuori?

Nuorilla ja joillakin tunne-elämältään keskenjääneillä ihmisillä kuvailemasi ajattelu on ihan tosipäivää.

Mutta seksuaalinen kemia lähtee ihan molempien korvien välistä, sellaisesta millä ei ole mitään tekemistä ulkonäköseikkojen kanssa. Jos toisessa ihmisessä on jotain aivan ylitsepääsemättömiä seikkoja, ei sellaisen kanssa mennä sänkyyn alun perinkään.

Jonkun ihmisen tuoksu, äly tai silmät voivat olla jo alku, jos etsii täydellistä pakettia, saattaa jäädä ikuisesti yksin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että ei kukaan jaksa panna montaa kertaa ihmistä, joka ei miellytä ulkonäöllisesti. Usein seksisuhteessa puhutaankin jotain, joten kyllä henkinenkin yhteensopivuus on tärkeää.

Seksisuhteeseen ajautuu varmaan useimmiten pari, joka olisi toistensa potentiaalisia seurustelukumppaneita, mutta eivät syystä tai toisesta voi tai halua viedä suhdetta sille asteelle.

Miehen näkökulmana lisään sen, että ruma tai ei, niin mies joka pääsee pukille on jo voittaja. Naiset ei aina ymmärrä kuinka paljon jo yhdenkin naisen kellistäminen tavismiehiltä usein vaatii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä juuri kiva, että kerroit oman näkökulmasi! Itse ajattelen vähän samalla tavalla. Ei sitä jotenkin pystyisi edes panemaan omasta mielestään epämiellyttävää ihmistä. Miehistä en toki tiedä. :-D Yhden illan jutut ovat asia erikseen, koska silloin saattaa olla alkoholin vaikutuksen alaisena ja arviointikykykään ei ole niin hyvä. Mutta tämmöiset tilanteet, joissa nähdään aina uudestaan ja uudestaan seksin merkeissä... Ei kai sitä kukaan ihan kamalan ihmisen kanssa tähän tilanteeseen aina ajautuisi. Toisaalta uskon, että vaikka molemmat osapuolet olisivatkin toistensa potentiaalisia seurustelukumppaneita, niin välttämättä kumpikaan ei halua seurustella juuri sen seksikumppaninsa kanssa. Ap

Norman Bates
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Mieti asiaa omalle kohdalle. Katsoisitko sinä rumaa miestä?

Terveisin Naispelko22

Miten määrittelet ruman? Olen ollut tekemisissä "syvällisesti" miesten kanssa, jotka välttämättä eivät ole olleet kuin "katalogista", mut en ole minäkään :) Se on joku kemiajuttu vain ja siitä se lähtee....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mieti asiaa omalle kohdalle. Katsoisitko sinä rumaa miestä?

Terveisin Naispelko22

Miesten ajattelutapa eroaa usein naisen tavasta ajatella. Naiset ovat enemmän tunteiden vietävissä ja ihastuvat helpommin seksikumppaniinsa. Miehet taas ovat enemmän halujensa varassa, eivätkä tunne välttämättä mitään niin syvää toista kohtaan kuin nainen seksiä harrastettaessa. Siksi kysyinkin tätä kysymystä, koska kuvittelen miesten ajattelevan asiasta eri tavalla kuin minä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmana lisään sen, että ruma tai ei, niin mies joka pääsee pukille on jo voittaja. Naiset ei aina ymmärrä kuinka paljon jo yhdenkin naisen kellistäminen tavismiehiltä usein vaatii.

Miten tämä miehen kommentti liittyi mihinkään? Miehellä meni taas hieman ohi...

Vierailija

Olen omasta mielestäni kaunis ja haluttava, eikä noita vähennä se fakta, että yhden miehen kanssa olin "vain" seksisuhteessa (alunperin tapailimme parisuhdemielessä). 

Jos tuota joutuu oikeasti miettimään, niin kannattaa miettiä valitsemansa miehen tasoa - ei tuolla minun miehellä ainakaan ollut koskaan vaikeuksia saada niin yhden yön juttuja kuin parisuhdettakaan, joten pillua olisi saanut muualtakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat