Mieheni ystävät käyttävät selän takana outoa nimitystä hänestä

T

Mieheni parhaan ystävän tyttökaveri on minunki kaveri ja tämä lipsautti tänään ilmeisesti vahingossa minulle lempinimen mitä he käyttävät miehestäni sillon ku me emme ole paikalla. Kerroin ostaneeni miehelleni uuden hupparin nii tää kaveri sano siihen että "joo näinki sen yks päivä hylkeen päällä". ja kerran illanvietossa kuulin ku eräät kaveriporukkaamme kuuluvat puhuvat jotain että "joo ruvetaan jo syömään ku hyljekki tuolla jo oottaa nälissään.". Jäin sillon jo miettiin että kuka kumma on hylje mutta nyt tajusin senki. Mieheni nimi ei ees muistuta lähellekkään mitään hyljettä, että ei se voi kyllä sitä kautta tulla. Muut kaveriporukasta ovat laihoja ja mieheni on vähän pyöreämpi (mutta ei missään nimessä lihava) joten voisko lie tulla siitä tuo nimitys.

Mulle tuli tuosta vähä paha mieli, koska kyseiset tyypit on miehelleni parhaita kavereita. Tai ainakin esittävät olevansa, mutta selän takana nimittelevät ja varmasti muutenkin pilkkaavat. Puhuvat muutenki tosi monista paskaa aina ja arvostelevat. Mietin että sanonko miehelleni tuosta mitään vai annanko vaan asian olla nyt ja sanon suoraan heille jos kuulen tuommosta nimitystä vielä käytettävän. Kaveri ei ilmeisesti tajunnu lipsauttaneensa mitään ja siinä tilanteessa olin nii hämilläni etten osannu sanoa ite mitään.. 

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit joltain asiasta tietävältä mitä se tarkoittaa.
Mun mielestä hylje on jotenkin "symppis" nimi

Ei ole symppistä silloin, kun ei voi kutsua kasvotusten kaveria siksi.

Vierailija

Nelonen, vaimosi puhuu sinusta nimillä Mini, Pätkä, "Smoolli" tai Vähätyinen. En ymmärrä miksi, koska olet kuitenkin melko pitkä mies.

Vierailija

Kysy mieheltäsi, mistä nimitys on tullut. Se on voinut oikeasti tulla illanvieton aikana, jossa miehet ovat pelleilleet kännissä laiturilla hylkeenomaisesti lyllertäen, ilman käsiä. Ja miehesi on onnistunut imitoimaan hylkeä hauskimmin. Vanha juttu tuo. Jos taas kaverit ovat alkaneet lihavuuden vuoksi nimittelemään hylkeeksi, niin että miehesi kokee sen ikäväksi haukkumiseksi, pitäisi miehesi itsen siitä jyrähtää kavereilleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi olla et miehesi tietää jo. Hylje on sitäpaitsi söpö lempinimi.

Ajattelin samaa, ainakin mun miehellä ja sen kavereilla on kaikilla lempinimet, jotka kivoja ja jotkut ei, nimet ovat kuitenkin hauskoja ja niille nauretaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla et miehesi tietää jo. Hylje on sitäpaitsi söpö lempinimi.

Ajattelin samaa, ainakin mun miehellä ja sen kavereilla on kaikilla lempinimet, jotka kivoja ja jotkut ei, nimet ovat kuitenkin hauskoja ja niille nauretaan. 

Jos mies tietää jo, niin sittenhän ei ole mitään ongelmaa kysyä häneltä että mistä on saanut niin hienon ja söpön lempinimen. Voi vaikka itsekin alkaa häntä kutsumaan sillä nimellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit joltain asiasta tietävältä mitä se tarkoittaa.
Mun mielestä hylje on jotenkin "symppis" nimi

Ei ole symppistä silloin, kun ei voi kutsua kasvotusten kaveria siksi.

Joo oon samaa mieltä että ei sitä hyvällä tarkoteta jos selän takana vaan käytetään tuota nimeä.. oon kyllä siitä varma ettei mieheni tuosta tiedä. 

Hänellä on myös aika kova ääni, ja eikö tommoset hylkeetki pidä melko meteliä 😅 mutta mielestäni lapsellista keksiä tuommonen lempinimi selän takana ja päin naamaa esittää kaveria ja puhutella ihan oikealla nimellä tai kaikkien tuntemalla lyhenteellä nimestä 

Ap

Vierailija

Varsinkin miehillä on välillä ihan kamalia lempinimiä toisilleen, ei se oo mitään kummallista. Miehet ei yleensä oo sellaisia läpipuhki-analysoijia että vetäis herneen nenään. Meillä on kaveripiirissä kaikilla lempinimet, itseasiassa olis outoa jos jotain kutsuttais omalla nimellä.

Vierailija

On heidän porukalla muillaki lempinimiä ja ne kyllä toisiaan niillä nimityksillä puhutteleeki  mutta IKINÄ näiden vuosien aikana kukaan ei ole sanonu miestäni hylkeeksi sen tai mun kuullen. En vaan usko että sillä on hajuakaan 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin miehillä on välillä ihan kamalia lempinimiä toisilleen, ei se oo mitään kummallista. Miehet ei yleensä oo sellaisia läpipuhki-analysoijia että vetäis herneen nenään. Meillä on kaveripiirissä kaikilla lempinimet, itseasiassa olis outoa jos jotain kutsuttais omalla nimellä.

No tuollaiset lempinimet joita käytetään vain selän takana ei ole kyllä kivoja miestenkään mielestä. Eri asia jos avoimesti vittuillaan leikillään tai käytetään lempinimiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat