Mistä tietää onko mies tosissaan?

Vierailija

Olen tapaillut miestä reilun kaksi kuukautta. Molemmat olemme eronneita ja paljon elämässä kokeneita. Aiemmin olen edennyt nopeasti ja mies on ollut aloitteentekijä. Reilun vuoden olen ollut sinkkuna, mutta tänäkin aikana on tullut ihan suoraa puhetta miespuolisilta ystäviltä. Kukaan ei ole minua kuitenkaan kiinnostanut, mutta asia on tullut selväksi.

Nyt olen kuitenkin ymmälläni. Mies vaikuttaa luotettavalta ja pitkien suhteiden mieheltä. Hän kertoo olevansa ujo ja hän saattaa jäädä jaamailemaan isoissa päätöksissä. Toisaalta hän on esimiestehtävissä, eikä vaikuta sellaiselta. Hän kyselee epävarmasti, mitä olen hänestä mieltä, koska olen epäileväinen, enkä joka päivä kerro tykkäyksistäni. Hän kysyy olenko hänen tyttönsä ja sanoo, että lähtökohtaisesti haluaisi jotakin pitempää. Olen hänelle kulta ja hän laittaa päivittäin kauniita viestejä, mutta ei ole ollenkaan mikään Don Juan, vaan varovainen ja jotenkin sellainen, että epäilyttää silti.

Olen kysynyt häneltä suoraan, mistä tietää miehen olevan kiinnostuneen. Hänen mielestään yksiselitteisesti siitä, että hän vastailee viesteihin, laittaa niitä itse ja hakeutuu seuraani. Hän kertoo miettineensä, mitä minä oikeasti ajattelen, koska minusta ei saa selvää.

En kuitenkaan pysty luottamaan. Mistä voisin tietää, mitä hän ajattelee?

Kommentit (2)

Vierailija

Olette aikuisia ja silti tekstailette? Minä odotan tässä iässä jo kunnon yhteyttä, eli soittamista ja näkemistä. 

Joku syy sinulla on siitä mikset kykene luottamaan. Onkohan syy historiassasi vai enemmän tässä miehessä?

Vierailija

Luottamisongelmat ainakin juontavat historiastani.

Tekstarit ja puhelut siksi, että meidän välillämme on jonkin verran välimatkaa ja olemme molemmat hyvin kiireisiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat