Miksi miehen kavereiden vaimot muodostaa kaveriporukan mutta vaimon kavereiden miehet ei?

Vierailija

Siis aika yleinen ilmiö on että kun nainen alkaa seurustella/avioituu niin miehen kavereista ja heidän vaimoistaan muodostuu uusi tiivis kaveriporukka ja nainen ikään kuin unohtaa vanhat kaverinsa. Miksi ei samanlaista yhteisöä muodostu vaimon kavereista miehineen?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Koska miehet uskaltaa olla rehellisiä, eikä vain kohteliaita. Ne ei vaan tykkää niistä vaimon ystävien miehistä, eivätkä näe syytä hengata niiden kanssa. Omat kaverit on paljon mukavampia.

Vierailija

Meillä ei ole muodostunut kumpaakaan. Ehkä johtuu meillä siitä että olen miehelle jo toinen vaimoke ja exänsä oli nimenomaan osa tuollaista ryhmittymää joten minun on vaikea päästä sisään porukkaan. Minun kaverini puolestaan ovat pääasiassa sinkkuja joten siellä ei ole montaa mahdollista ystävää miehelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis aika yleinen ilmiö on että kun nainen alkaa seurustella/avioituu niin miehen kavereista ja heidän vaimoistaan muodostuu uusi tiivis kaveriporukka ja nainen ikään kuin unohtaa vanhat kaverinsa. Miksi ei samanlaista yhteisöä muodostu vaimon kavereista miehineen?

Miksi olla ihmisten kanssa tekemisissä joista ei tykkää? 

Vierailija

mun mies on kaveri ystävieni miesten kanssa. Eivät vaan ole porukalla yhdessä. Miehen kaverien vaimot taas tosiaan muodostaa porukan. En tiedä miksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tossumiehet alistuu semmoseen jos vaan vaimo käskee. Onneksi fiksut osaa ja uskaltaa kiertää semmoset parisuhteet kaukaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mun mies on kaveri ystävieni miesten kanssa. Eivät vaan ole porukalla yhdessä. Miehen kaverien vaimot taas tosiaan muodostaa porukan. En tiedä miksi.

Jos miehesi ei tapaa niitä kavereittesi miehiä myös ilman sinua tai muita syitä niin ei ne mitään kavereita ole. 

Vierailija

Ihan hatusta heittäisin syyksi sen, että ne akat änkee miestensä mukaan ja saavat sitten kiukutella toisten naikkosten kanssa. Miehet taas ei välitä/halua/ei kiinnosta mennä väkipakolla niiden akkojensa mukaan =tapaamaan näitä niiden kavereiden miehiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan hatusta heittäisin syyksi sen, että ne akat änkee miestensä mukaan ja saavat sitten kiukutella toisten naikkosten kanssa. Miehet taas ei välitä/halua/ei kiinnosta mennä väkipakolla niiden akkojensa mukaan =tapaamaan näitä niiden kavereiden miehiä

On muuten ihme kuinka moni mies juoksee kaikenlaisissa kissanristiäisissä ja tapaamisissa vain tyttöystävänsä/vaimonsa takia. Vaikka itseään ei pätkääkän huvittaisi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies ei koskaan  tykkää vaimon kavereiden miehistä mutta vaimo tykkää miesten kavereiden vaimoista. Vai mitä ajat takaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies ei koskaan  tykkää vaimon kavereiden miehistä mutta vaimo tykkää miesten kavereiden vaimoista. Vai mitä ajat takaa?

Erittäin harvoin mies pitää niistä vaimonsa kavereiden miehistä.

Mies ei myöskään halua kavereita mistään vaimon kaverin miehestä jo ihan siitä syystä koska mies yleensä haluaa erottaa parisuhteen kaverisuhteista.

Naiset kun juoruaa kaikki asiat kuitenkin toisilleen ja kinuaa miehiltä kaikki tiedot mitä ne on tehnyt niin tuo olisi kuin eläisi jossain valvotussa ehdonalaisessa.

Vierailija

Mun kokemuksen mukaan tuo pätee vain suomalaiseen mieheen. Suomalainen mies on niin epäsosiaalinen jörrikkä ettei halua tutustua kehenkään "ylimääräiseen". Kaveriksi kelpaa vain jotkut jo lapsuudessa (tai korkeintaan armeija-/opiskeluaikana) hankitut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan tuo pätee vain suomalaiseen mieheen. Suomalainen mies on niin epäsosiaalinen jörrikkä ettei halua tutustua kehenkään "ylimääräiseen". Kaveriksi kelpaa vain jotkut jo lapsuudessa (tai korkeintaan armeija-/opiskeluaikana) hankitut. 

Suomalainen mies haluaa kavereita joihin voi luottaa. Sellaisia ihmisiä jotka eivät puhu toisen asioita eteenpäin, jotka eivät jätä pulaan kun toinen tarvitsee apua eikä puhu paskaa.

Sellaisella ihmisellä ei tee mitään omassa elämässä jonka käsiin ei voisi luottaa lapsensa henkeä ja omaa omaisuuttaan. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat