Sisko loisii meillä lapsineen, voinko käskeä lähtemään?

Vierailija

Siskoni majailee meillä lapsineen eikä lähde kotiin. Vauva on 3kk vanha ja isompi tyttö 2.5v. Sisko itkee väsymystä ja tuli tänne sille verukkeella että miehensä oli läppäissyt kun oli nähnyt siskoni kirjoitelleen facessa vanhan mieskoulukaverin kanssa. Vauva huutaa öisin ja alkaa vituttaa. Sisko valittaa ja itkee kun ei jaksa eikä uskalla olla kotona. Mulla on omatkin lapset ja mies joka ei osallistu kotitöihin töiden takia. Nyt on sitten kolme hoidettavaa enemmän mulla. Musta tuntuu että sisko ei edes pelkää miestään vaan haluaa olla passattavana ja säälittävä nä ja että minä herään aamulla hoitamaan hänen isompaa tyttönä kun jää nukkumaan vauvan kanssa huudetun yön jälkeen. Joudun minäkin valvomaan kun en saa huudolta nukuttua. Hohhoijaa!

Kommentit (8)

Vierailija

Tuota jospa herättäisit siskosi, kun itsekin heräät. Sanot, että talossa talon tavalla ja laitat siskon tekemään kotitöitä myös. Jos sisko ei ymmärrä niin sitten hoidat siskosi kotiin lastensuojelun kautta.

Vierailija

Voi mä niin toivon että tää ois provo. :( mut valitettavasti näitäkin ihmisiä löytyy. Hienoa et sisko on tullu sun luo turvaan ja hakemaan apua synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Nyt vaan tsemppaat siskoos ja sanot et sinuakin vähän väsyttää et voitteko jakaa kotityöt nyt kun hän kuitenkin punkkaa teillä muutaman yön.

Vierailija

Hei. Tästä olet kirjottanu ennenkin. Taisit kirjoittaa suomi 24 sivuilla. Etkö silloin saanut aikamoisen määrän apuja. Sanon saman kuin silloinkin. Etkö itse haluaisi apua hänen asemassaan jos olisit.

Auta häntä ja yritä ymmärtää sillä et voi tietää koska on sinun vuoro saada apua.

Juttele hänen kanssaan ja kuuntele. Jos hän ei halua, uskalla tai voi mennä muuten takaisin kotiin. Selvitä suostuisikko hän menemään ensikotiin tai hankkimaan omaa asuntoa. Auta niissä ratkaisuissa äläkä nipota. Hän on sinun sisko. Sinun perhettä ja perheen kuuluu auttaa toisiaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat