Naisystäväni otti huulilävistyksen, en kehtaa sanoa että inhoan sitä

Vierailija

http://www.lavistysliike.fi/attachments/CropImages/5f4296dc1ffdd310c6afc...

Tuollaisen. Ja suoraan sanoen inhoan sitä. Olen yrittänyt vihjailla että eikö se tartu johonkin kiinni tai tulehdu ja peruin jopa ravintolailtamme kun en kehtaa mennä siksi, että hän syö omituisesti vain toisella puolella suuta sen korun takia.

Olen myös näyttänyt netistä kuvia koruttomista naisista ja maininnut että kuvien naiset on mielestäni hyvännäköisiä ja että nainen on paras ilman mitään ylimääräistä.

Sanonko suoraan?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Miksi sanoisit? Mitä helvettiä se sulle kuuluu mitä nainen naamaansa laittaa :D Ei sinunkaan naamassas varmaan kaikki ole täydellistä. Eipä itselläkään kyllä tulisi mieleen mieheltä kysyä jos päättäisin lävistyksen ottaa

Vierailija

Mitä se sanominen auttaisi? Loukkaisit vain. En usko että tyttöystäväsi kuitenkaan takiasi sitä poistaisi. Kyllä siihen tottuu :)

Vierailija

Kannattaa vaihtaa ämmää ennenkuin alkaa ottaa lisää samaa paskaa ja eroatte väkisin kumminkin. Lävistetyt naiset on niin kamalia. En kyllä kutsuisi ees naisiksi, ihme wannabe rekkalesbon ja emohipin sekotuksia.

Vierailija

7, en itsekään ottaisi kysymättä naiseltani esim. tatuointia tai rastoja. Haluan näyttää hänen silmissään hyvältä. Olen kuitenkin myös hienotunteinen ihminen enkä ikinä haluaisi häntä loukata, koska rakastan. Sen takia täällä vinkkejä kysyn.

Ap

Vierailija

Mä otin toissa kesänä medusa-lävistyksen ja mun poikaystävä ainakin tykkää. :) kaikkia ei toki voi miellyttää ja kaikesta ei tarvitsse tykätä, mutta sinä et voi päättää naisystäväsi kropasta.

Vierailija

Ihmiset tuntuvat olevan kykenemättömiä kertomaan omaa mielipidettään rakentavasti.

Ideaalitilanteessa asiasta voisi keskustella etukäteen, ja toinen voisi sitten itse pohtia, vaikuttaako kumppanin mielipide. Tai voihan sitä vielä nytkin sanoa, että en ole oikein tottunut ja se vaivaa minua, kun ei mielestäni sovikaan niin hyvin kuin aluksi luulin.

Ei tähän tarvita mitään itkemistä lävistettyjen yleisestä oksettavuudesta vs. ei mitään väliä näyttääkö puolison mielestä viehättävältä vai ei.

Vierailija

Tyttöystävälläsi on oikeus tehdä kasvoilleen mitä haluaa, ja sinulla on toisaalta oikeus mielipiteeseesi. Se, mihin sinulla ei ole oikeutta, on että yrittäisit syyllistämällä tai mollaamalla saada hänet tekemään jotain.

Tyttöystäväsi on täysin varmasti jo noista vihjailuistasi ymmärtänyt kantasi, ja niiden seurauksena on tähänkin asti ollut luultavasti vain pahaa mieltä. Tuollainen kautta rantain vihjailu on ehkä vielä loukkaavampaa kuin avoin ja rehellinen keskustelu.

Kannattaa ehkä lempeästi kertoa, että sinulla henkilökohtaisesti on ongelmaa lävistysten kanssa, etkä pidä niitä viehättävinä. Samalla muistuta rakastavasi ja pitäväsi kauniina. Varaudu myös siihen että tyttöystävä tämänkin jälkeen pitää lävistyksen - selkeästi hän on sellaisen itse kovasti halunnut, ja pitää edelleen huolimatta siitä, että tietää kyllä jo sinun olevan sitä vastaan.

Vierailija

Niin, ja sitten kerrottuasi suoraan, lopeta KAIKKI muu vihjailu asiasta. Se on jo ilkeää ja manipuloivaa, olet jo tehnyt kantasi selväksi, ja kaikki muu on vain yritystä saada hänet tuntemaan olonsa riittämättömäksi.

- 12

Vierailija

Kyllä mäkin suuttuisin jos mies yhtäkkiä ottaisi jonkun ruman nenärenkaan. Samoin mulle ei tulisi mieleenkään olla kysymättä mieheni mielipidettä, jos päätisin ottaa lävistyksen, vaikkakin lopullisen päätöksen tekisin itse.

Kyllä mun mielestä kannattaa mieluummin sanoa ihan suoraan jos et pidä lävistyksestä. Tuollainen vihjailu on ainakin todella tympeää. Ei se nainen välttämättä tajua, että sen korun vuoksi näytät kauniiden naisten kuvia. Luulee ehkä että et pidä häntä muutenkaan kauniina.

Vierailija

No tuskimpa tuo AP:n akka mikään kaunis kukkanen muutenkaan on. Noita lävistyksiä noinvaan napsivat on yleensä just jotain puoliksi poikia puoliksi feministilesboja ulkonäöltään. En ole koskaan nähnyt kaunista lävistettyä naista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat