Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni otti huulilävistyksen, en kehtaa sanoa että inhoan sitä

Vierailija
20.10.2015 |

http://www.lavistysliike.fi/attachments/CropImages/5f4296dc1ffdd310c6af…

Tuollaisen. Ja suoraan sanoen inhoan sitä. Olen yrittänyt vihjailla että eikö se tartu johonkin kiinni tai tulehdu ja peruin jopa ravintolailtamme kun en kehtaa mennä siksi, että hän syö omituisesti vain toisella puolella suuta sen korun takia.

Olen myös näyttänyt netistä kuvia koruttomista naisista ja maininnut että kuvien naiset on mielestäni hyvännäköisiä ja että nainen on paras ilman mitään ylimääräistä.

Sanonko suoraan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvääkin selveempi millaiset naiset tätä puolustaa.

Vierailija
22/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sanot. Jos et pidä hänen lävistyksistään niin kerro se hälle, mutta asiallisesti. Jos et kerro mielipidettäsi niin kohta huomaat että tulee lisää. Lävistyksillä on sama taipumus kuin tarskoilla . Ottaa yhden ja sitten haluaa lisää.

Jos hän sitten ottaa lisää vaikka tietää että et pidä niistä niin sit voit miettiä onko teidän elämänarvot ja muut arvot lähellekkään samanlaisia. Ja kannattaako nähdä vaivaa suhteen eteen.

Minä en ainakaan hyäksyisi miehelleni moisia lävistyksiä.  Yks niitä kriteereitä joista en tingi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa asiasta mutta mieti ensin onko sillä vaikutusta ja jos niin millainen. Eli onko jatkossa ottamatta lävistyksiä vai uhmaantuuko ottamaan niitä lisää. Itselläni on klitorislävistys.

Vierailija
24/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yhyy. Naisystäväsi tekee kuin itse haluaa. Ei tarvitse miellyttää sinua. 

No Yhyy vitun hippiäinen

Vierailija
25/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuli/kielilävärit on oikeestaa ainoita mitä en voi sietää kumppanissa. Onneksi omalla ei olekaan, hitto mitä bakteeripesiä suudellessa.... :-D Muuten etenkin tatuoinnit yms on super coool

.___. 

Vierailija
26/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisit huolen omista asioistasi, niin ongelma katoaa.

Vierailija
27/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut tulla yllätyksenä, että naisella on sellainen tyyli, että voisi lävärin ottaa?

Vierailija
28/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Mäkin inhoon katsella nuoria naisia, jotka on paskaks lävistetty ja vituiks tatuoitu :D

Vierailija
29/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit sanoa, että ilman lävistystä oli mielestäsi parempi. Sen voi sanoa ihan nätistikkin, loukkaamatta. Mäkin ihmettelen mikset sanonut sitä etukäteen tai miksei ystäväsi  puhunut asiasta kanssasi. Itse hän toki päättää pitääkö sen vai ottaako pois ja jos tämä muodostuu suhteen kynnyskysymykseksi, niin ei se oikeeta rakkautta ollutkaan.

Vierailija
30/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa asiasta mutta mieti ensin onko sillä vaikutusta ja jos niin millainen. Eli onko jatkossa ottamatta lävistyksiä vai uhmaantuuko ottamaan niitä lisää. Itselläni on klitorislävistys.

Jos uhmaantuu ottamaan lisää niin jopa on lapsellinen nainen.

Vierailija
31/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap tosi hyvin. Voit tietysti sanoa ettet kauheesti välitä lävistyksestä mutta ei se silti tarkota et tyttöystäväs sitä poistais. Mä inhoon mun miehen partaa, mut 13 vuotta on hänellä ollu parta siitä huolimatta. Mä oon vaan joutunu sietämään. Oma on naamansa.

Vierailija
32/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.lavistysliike.fi/attachments/CropImages/5f4296dc1ffdd310c6afc...

Tuollaisen. Ja suoraan sanoen inhoan sitä. Olen yrittänyt vihjailla että eikö se tartu johonkin kiinni tai tulehdu ja peruin jopa ravintolailtamme kun en kehtaa mennä siksi, että hän syö omituisesti vain toisella puolella suuta sen korun takia.

Olen myös näyttänyt netistä kuvia koruttomista naisista ja maininnut että kuvien naiset on mielestäni hyvännäköisiä ja että nainen on paras ilman mitään ylimääräistä.

Sanonko suoraan?

Kuinka pitkäaikainen naisystävä? Nimittäin,jos olette vasta tavanneet etkä tiedä kuinka hän suhtautuu suoriin kommentteihin ulkonäöstään,ei kannata. Jos taas olette olleet vuosia yhdessä ja  voivat antaa "parannusehdotuksia" toisen ulkonäön suhteen ei asiassa pitäisi olla ongelmaa.

Vierailija
33/33 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt seurustelee toisen kanssa, niin ei se paljoa vaivaa jos kysyy mielipidettä tuollaiseenkin asiaan.. 

Minä kyllä kysyin mieheltä, että tykkääkö punaisesta tukasta..hän ei ollut oikein ihastunut ajatuksesta, joten jätin värjäämättä.. eihän se maksa mitään.

Onhan se sellaista toisen huomioimista, vaikka koskeekin omaa kehoa... Mukavampaa kummallekkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä