Jos kertoo työkaverille kiinnostuneensa tästä,

Vierailija

voiko jatkosta tulla kiusallista mikäli tunteet eivät ole molemminpuoliset?
Voisiko mies jopa käyttää tietoa hyväkseen, olisi kuitenkin "niskan päällä" tuollaisen tunnustuksen jälkeen? Mietin tässä plussia ja miinuksia.. Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija

Anna ajan kulua ja älä tee mitään hätiköityä jos jo nyt ajattelet miehestä noin. Mikä kiire sinulla on mennä pulputtamaan kuin typerä teinityttö toiselle heti kun olet hieman ihastunut? Kuinka vanha olet? Kuinka epätoivoinen olet? Jäitä hattuun nyt.

Vierailija

Aika 50/50 tilanne kuten nämä hommat yleensä. Tottakai siitä seuraa kiusallisia tilanteita alkuun jos tunteet ei kohtaa, niiden tilanteiden kanssa voi kyllä elää sen ihastuksen kohteen kanssa, mutta ikävintä on jos se ihastuksesi levittää asian työkavereillenne ja tällä kertaa puhun omasta kokemuksesta. Sanoisin, että kerro vain tunteistasi jos haluat sen miehen ihan oikeasti. Itse ainakin olisin otettu jos joku nainen minua moisella asialla lähestyisi vaikka en seurustelemaan alakaan. Mielestäni ihastuksesta huolimatta voi olla ystävä vaikka saisi pakit, ja eihän sitä koskaan tiedä mitä jatkossa seuraa.

En tosin kyllä tiedä tilannettanne ja sitä miten hyvin toisenne tunnette, mutta eiköhän se ole selvää, että jos haluat sen miehen itsellesi niin jotain on tehtävä. Tsemppiä sinne, teitpä mitä tahansa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Kolmekymppisiä olemme molemmat ja tilanne kestänyt jo jonkun aikaa. Mies vaikuttaa kiinnostuneelta, ja heittänyt mm joskus jonkun jutun perään (vitsinä ?) että mehän voidaan mennä yhdessä ulos (juuri sillä hetkellä se ei ollut mahdollista).

Mutta entä jos olenkin lukenut väärin merkkejä ja saan naurut niskaani. Sen jälkeen töissä näkeminen olisi suurta tuskaa vaikka emme yhdessä työskentelekään, samalla osastolla kuitenkin.

Viimeiset treffailuni ovat kutakuinkin olleet siellä teini-ikäisenä, joten kokemusta on vaan keskenkasvuisista kolleista. Siksipä tässä arkailen. Ehkäpä odottelen vielä kuitenkin kunnes olen siellä kiikkustuolissa, ei ehdi hävetä niin kauaa :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat