Miksi Walking deadia tulee tänään 2?
Kommentit (35)
Siis se aasialainen putosi sieltä.roskiksen päältä samalla, kun se toinen ampui itsensä. Molemmat putosivat vaeltajien joukkoon. Eiks se aasialainen sitten kuole tuossa, kun walkereiden päälle putoaa?
Jaa, eikö se aasialainen kuollutkaan? Tyttäreni sai hermoromahduksen, kun luuli suosikkinsa kuolleen. Eli se korealainen ? Onkin elossa vai? Miten ihmeessä?
On ainakin ollut myöhempien jaksojen kuvauksissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Siis se aasialainen putosi sieltä.roskiksen päältä samalla, kun se toinen ampui itsensä. Molemmat putosivat vaeltajien joukkoon. Eiks se aasialainen sitten kuole tuossa, kun walkereiden päälle putoaa?
Ei välttämättä, koska se Nicholas putosi Glennin päälle ja suojaa Glenniä.
Siis miten alla voisi selvitä. Johan se tulee eaiin, kun toinen syödään päältä pois.
Mua aina tympii, kun tyypit mukamas seuraavat jotain sarjaa eivätkä silti viitsi muistaa hahmojen nimiä. Se "aasialainen" on Glenn.
Kuoli se.
Näin luki täällä http://walkingdead.wikia.com/wiki/Glenn_Rhee_%28TV_Series%29
Death
Killed By
Zombies
Unable to cope with the situation, Nicholas commits suicide by a self-inflicted shot to the head. The weight of his body pushes Glenn to his death, where he and Nicholas's dead corpse are devoured by the horde of walkers.
Täällä yksi hermoromahduksen saanut WD-fani... Toivon todella, että Glenn ei olekaan kuollut. Mulla meni yöunet tuon jakson jälkeen! Vaikka todellakin se on vain telkkarisarja ;)
Vierailija kirjoitti:
No, olen pudonnut kelkasta. Mulla ei ole enää.talkentavaa digiboxia ja en.edes tiedä, mikä on foxplay. Mikä se on?
Voi kun vielä oppis nämä uudet jutut. Vhs-nauhurit.oli niin käteviä ja selkeitä!
jes, joku muu on kuin minä =D
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä näyttelijöitä, jotka on olleet alusta asti, vai vaihtuvatko ne alati? En ole seurannut kauaa.
On. Alusta asti (1 tuotantokaudesta) ovat olleet ainakin Rick, Carl, Glenn, Carol, Daryl, Morgan, Maggie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä näyttelijöitä, jotka on olleet alusta asti, vai vaihtuvatko ne alati? En ole seurannut kauaa.
On. Alusta asti (1 tuotantokaudesta) ovat olleet ainakin Rick, Carl, Glenn, Carol, Daryl, Morgan, Maggie.
Eikun Maggie taisikin tulla kakkos tuotantokauden alussa. No, kumminkin on ollut kauan mukana hänkin.
Ihan ihan alussa alettiin näyttää Rickiä, mutta Rick liittyi pian ryhmään jonka alkuperäisiä jäseniä on enää elossa Daryl (ja Glenn?). Heidän ryhmänsä taas yhdistyi hyvin pian ryhmän kanssa jonka jäsenistä on elossa enää Carl ja Carol.
Glenn taitaa sittenkin olla elossa. Ilmeisesti avaa viemärinkannen ja pelastautuu sinne viemäriin siinä vaiheessa kun walkerit vielä syövät Nicholasin ruumista. Luin huhun että jossain tulevassa jaksossa Maggie ja Aaron etsivät Glenniä viemäreistä.
Glenn on elossa, ei kuole vielä.