Miehet, mitä kiihottavaa te näette ylipainoisissa naisissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis sehän on aivan parasta tuollainen xxxl nainen, oikein kiihottavaa.

t. m-50

Tämä kommentti hyppäsi silmilleni yhdessä keskustelussa. Mitä kiihottavaa läskissä on??

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ihmiset kiihottuvat eri asioista, samalla tavalla joku toinen voi kysyä mitä kiihottavaa jaloissa on? Mitä kiihottavaa ruskeissa silmissä on? Loputon lista. 

Vierailija

Mielestäni lievä ylipaino sopii joillekkin naisille, mikäli on myös kurveja ylipainosta huolimatta. Ihana iso pyöreä peppu ja isot tissit. Nätti naama korostaa, ja saa penikseni kiimaan.

Jos mennään sairaalloiseen lihavuuteen, niin silloin kyseessä on fetissi. Mä en tykkää fetisseistä.

Vierailija

Jos on hyvännäköiset kasvot ja isot tissit, niin tykkään isosta tissivaosta. Tykkään katsella isotissisiä pyöreitä naisia eri seksiasennoissa. Ne tissit roikkuu, pomppii ja heiluu tosi kiihottavasti :D Tykkään siis isoista tisseistä hyvännäköisillä naisilla.

Vierailija

Ei mitään sinällään, mutta osaan katsoa yli jonkun ylipainon, arven tai muun "virheen" kehossa koska olen aikuinen ihminen, seksikkyys on aina ihmisessä itsessään, sen vain tuntee kuohuvan ja se voi tulla niin ylipainoisesta kuin missivartaloisesta naisesta. Vastapainoksi en näe mitään seksikästä laihassa naisessa jolla ei ole mitään itsevarmuutta sängyssä joka makaa vain lahnana ja yrittää piilotella peiton tai vaatteiden takaa.

Vierailija

Jos nainen on hieman ylipainoinen ja ylimääräinen on oikeissa paikoissa, eli rinnoissa ja takapuolessa on se kiihottavaa. Tasapaksussa tynnyrikropassa ei ole mitään kiihottavaa.
Sinkkumies

Vierailija

Jou naiset! Jou naiset!
Älkää peljätkö seksuaalisuuttanne, olkoon Kyrpä kanssanne. Niin ylä -kuin alamäessäkin.
Olkaa rohkeasti oma itsenne, näyttäkää selkeästi mitä haluatte ja puhukaa.

Rohkeus, se on seksikästä.
Lihavuutta voi ylenkatsoa aika pitkälle, mikäli nainen tekee tiettävästi selväksi olevansa valmis seksiin miehen kanssa ja näyttää sen.

Vierailija

En niinkään näe, vaan tunnen. Sopivasti ylipainoinen nainen on ihanan pehmeä. En ole kiinnostunut luista enkä muhkuraisista lihaksista. Liika on tietysti liikaa ylipainossakin, ja se vaikuttaa paljon, miten rasva jakautuu. Tynnyrivatsa tikkujalkojen nokassa ei niin innosta, on liiaksi miehen mallinen. Rintava, reitevä, persevä on kiva malli! Ei niiden rintojenkaan tosin mitkään jumbot tarvitse olla. Kunhan ei kylkiluut paista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos kadehdit läskejä noin paljon, niin sellaiseksi on helppo ryhtyä :D

Ei muuten ole niin helppoa. Kaikilla se rasva kun ei asetu oikeisiin paikkoihin.

Vierailija

Kyllä mä tykkään pyöreemmistä naisista, tosiaan kun se ylipaino vaan on jakautunut silleen sopivasti! Nainen, jolla on reittä, tissiä ja persettä ja vielä pitkät hiukset ja suht nätti naama niin olen sulaa vahaa. Eikä haittaa, vaikka on massuakin, kunhan ei ihan hirveästi. Ja tietysti kaikista tärkeintä on se luonne ja miten tulee juttuun toisen kanssa! :)

Olkoot vaikka kuinka tiimalasivartaloinen nainen, niin ei sytytä, jos sisältä on läpimätä paska. Moni kakku päältä kaunis! Sama juttu lihavissakin naisissa, eli jos on hirveä luonteeltaan niin ei kiinnosta.

Voin myös kiihottua ja tykätä täysin normaalivartaloisesta naisestakin, mutta enemmän mua kiinnostaa pyöreämmät. 

Vaikka itse olen ja aina ollutkin, urheilullinen, liikun paljon ja käyn salilla, niin mä olen aina pitänyt muodokkaista, plus-kokoisista naisista eniten. Mä vaan tykkään, enkä ymmärrä miksi tämä on niin tabu!

Vierailija

Jaa, sun pitää kysyä mun mieheltä, itse en osaa vastata. Mulla oikea pömppövatsa, pienet tissit ja huono perse. Silti mun mies himoitsee mua. 

käyttäjä-8072
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hieman ylipainoinen ja ylimääräinen on oikeissa paikoissa, eli rinnoissa ja takapuolessa on se kiihottavaa. Tasapaksussa tynnyrikropassa ei ole mitään kiihottavaa.
Sinkkumies

Juuri näin.

Kärjistetysti voidaan sanoa, että mitä kurvikkaampi nainen on, sitä enemmän sen kroppa sietää ylipainoa.
Omput ja tynnyrit ei tosiaan nappaa.

Mieluummin pari ylimääräistä, kuin alimääräistä kiloa. Naisessa pitää olla naisellista pehmeyttä. Luisevat salilla käyvät naiset on luotaantyöntävimpiä, koska heistä puuttuu se vähäinenkin naisellinen pehmeys. Sellasta pannessa tuntuu kuin pikkupoikaa työntelis.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat