Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunta yhteisellä tunnuksella Facebookissa - mitä mieltä?

Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Mitä mieltä olette pariskunnista, jotka kirjoittavat Facebookissa yhteisellä tunnuksella? Onko siinä kysymys mustasukkaisuudesta vai mistä? Hassua lukea lehtien kommentointiakin, kun kirjoitus tulee yhteisestä tunnuksesta, mutta kuitenkin kirjoitukseen on liitetty kirjoittajan nimi.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No kaikki tuollaiset pariskunnat, mitkä käyttävät yhteisiä tunnuksia, ovat yleensä sellaisia, missä vaimo on ihan helkkarin paha kontrollifriikki ja jotenkin heikolla itsetunnolla varustettu... Koko ajan jaetaan halipusu -kuvia yms. skeidaa...

Vierailija

Jos ne itse haluaa yhteiset tunnukset niin siitä vaan, itse en todellakaan haluais. Kai niillä pariskunnilla on sitten niin sama kaveripiiri että jostakin syystä ovat todenneet yksien tunnusten riittävän.

Vierailija

Itsellä ja miehellä oli ennen omat. Mutta tiettyjen naisten takia päätettiin miehen kanssa yhdessä tehdä yhteiset sivut. Tuli liikaa sellaista informaatiota sellaisilta tahoilta, jotka liittyi erääseen velkomis hommaan, nää naiset väitti että mieheni tekee kaikkea seläntakana mikä ei todellakaan pitänyt paikkaansa!!

Vierailija

No yhden tälläisen pariskunnan tunnen ja ovat mun isovahnemmat. Helpompaa heille kun edelleen totuttelevat tähän somemaailmaan eikä heillä siellä paljon muita kavereita olekaan kuin omat lapset ja lapsenlapset. Tykkäävät kuitenkin pysyä kärryillä kuulumisista. Nuoremmilla pariskunnilla ehkä vähän ihmettelen, vaikka onhan se hyvä signaali kavereille, että molemmat sitten lukevat tätä tiliä. Eikä niin että kaverit laittaa viestiä miehelle ja eivätkä tiedä että vaimokin käy niitä lukemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen sähköposti on kans asia, jota en todellakaan ymmärrä.

Yhteistä sähköpostia ei ole, mutta eipä miehellä ole henkilökohtaistakaan. Kyllä sen siskot silti uskaltaa laittaa hänelle tarkoitetut meilit mun boksiini. 

Miksi pitäis olla omat tunnukset ja meilit jos ei itse koe niitä tarvitsevansa?

Vierailija

Mun vanhemmilla ja appivanhemmilla on kanssa yksi yhteinen sähköposti per pariskunta. En oo kuullut keistäkään alle 60-vuotiaista, joilla olisi yhteisiä tunnuksia tai sähköposteja. Lisäksi äitini allekirjoittaa lähettämänsä tekstarit. Hih.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ja miehellä oli ennen omat. Mutta tiettyjen naisten takia päätettiin miehen kanssa yhdessä tehdä yhteiset sivut. Tuli liikaa sellaista informaatiota sellaisilta tahoilta, jotka liittyi erääseen velkomis hommaan, nää naiset väitti että mieheni tekee kaikkea seläntakana mikä ei todellakaan pitänyt paikkaansa!!

Päätitte miehen kanssa? Mies ehdotti että hei, eikö laitettais yhteinen tunnus kun en osaa yksin hoitaa näitä ongelmia ja ne poistuu sillä että vaimo on mukana kaikessa mitä somessa tapahtuu? 

Vierailija

No ei ole yhteistä tiliä mutta kai sitä ihan hyvin vois ollakin. Facessa seuraan siis lähinnä kavereiden yleisiä kuulumisia (x meni naimisiin, y reissaa jenkeissä....) ja sitten noita kauounginosien kirppis- ym. ryhmiä. Olen 33 mutta en ole facessa aktiivinen, lähinnä noiden ryhmien takia siellä olenkin. Miehellä samoin.

Vierailija

Mun miehellä ei ole omaa sähköpostia vaan ilmoittaa joka paikkaan mun osoitteen. Sitten ilmoitan jos on tullut hänelle jotain postia. Tapa välttää asioiden hoitamista? Sohvalta huutaa "vastaa siihen, että..." Someen en ikinä laittas yhteistä tunnusta, muutamaan olen törmännyt ja vaikuttaa joltain todistelulta että ovat - niin - rakastuneita - ja - luottavaisia - ja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätitte miehen kanssa? Mies ehdotti että hei, eikö laitettais yhteinen tunnus kun en osaa yksin hoitaa näitä ongelmia ja ne poistuu sillä että vaimo on mukana kaikessa mitä somessa tapahtuu? 

itse asiassa mua nää naiset alko pommittaa urakalla.....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No yhden tälläisen pariskunnan tunnen ja ovat mun isovahnemmat. Helpompaa heille kun edelleen totuttelevat tähän somemaailmaan eikä heillä siellä paljon muita kavereita olekaan kuin omat lapset ja lapsenlapset. Tykkäävät kuitenkin pysyä kärryillä kuulumisista. Nuoremmilla pariskunnilla ehkä vähän ihmettelen, vaikka onhan se hyvä signaali kavereille, että molemmat sitten lukevat tätä tiliä. Eikä niin että kaverit laittaa viestiä miehelle ja eivätkä tiedä että vaimokin käy niitä lukemassa.

Kuka oikeastaan enää fb.tä käyttää aktiivisesti? 

Tiedän yhden parin, joilla on yhteinen tili ja he ovat sukulaisiani. Kuulumme samaan ryhmään ja heillä on yhteinen tili, millä ovat ryhmässä. Ei kai kukaan enää fb.n kautta mitään henkilökohtaista kirjoita. Siihen on näppärämmät keinot.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat