Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa antaa suuseksiä..

Vierailija

En vain ole vielä uskaltanut. Mies on sitä mieltä, että saisin varmaan ihanan tyydytyksen. Mutta en vain kerta kaikkiaan jotenkin voi antaa miehen mennä suunsa kanssa "alakertaan". Mietin vain omia eritteitä, niiden makuja, haiseeko siellä joku ja muuta.. Ääh, en oikein tiedä mikä siinä pelottaa ja nolottaa.. Tottuisikohan tuohon?

Kommentit (9)

Vierailija

Enemmän kyse on siitä, että opitko rentoutumaan suuseksin aikana. Usko pois, nuo ajatuksesi ovat melko lailla normaaleja. 

Voithan aina kokeilla mutta jos asia ei tosiaan nappaa, älä anna nuolla. Seksissä ei pidä tehdä mitään sellaista, mitä ei halua.

Vierailija

No kyllä pimpasta tulee kiihottumisen aikana eritettä, joka varmasti maistuu ja tuoksahtaakin joltain. Ei Varmasti kenelläkään ole mautonta ja hajutonta alapäätä.. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No kyllä pimpasta tulee kiihottumisen aikana eritettä, joka varmasti maistuu ja tuoksahtaakin joltain. Ei Varmasti kenelläkään ole mautonta ja hajutonta alapäätä.. ;)

Se on pinppi.

Vierailija

Suosittelen jokaiselle naisella maistamaan niitä omia eritteitä sekä haistamaan niitä. Siis ihan oikeasti.. Ehkä hälvenisi tuollaiset huolet ainakin...

N26

Vierailija

En tiedä oletko täysi-ikäinen, mutta jos olet niin ota vähän punaviiniä että rentoudut ja anna mennä :) ensimmäinen kerta on hankalin. Voin melkein luvata että nautit suuresti. Ja vielä jos miesystävä tykkää antaa niin go for it!

Pimu

Voit pestä alapääsi ennen seksiä jollain intiimialueiden pesunesteellä (itse käytän lactolinea), jos se auttaisi sinua rentoutumaan. Pesun jälkeen et kyllä haise, mikäli paikat ovat terveet. "Varmuuden vuoksi" voit sivellä alapäähän jotain makuliukkaria. :)
Suosittelen todellakin edes kokeilemaan, nimittäin jos mies todella osaa hommansa niin se on taivaallista! Kaikki eivät siitä pidä, eikä luonnollisestikaan tarvitse suostua mihinkään mitä ei halua, mutta kehottaisin kokeilemaan jotta tiedät mistä kieltäydyt jatkossa tai mitä haluat lisää. ;)

Vierailija

Mulla mies tykkäisi myös nuolla mutta mulle toimii paremmin se, kun mies sormettaa ja hyväilee toisella kädellä klitorista. Nuoleminen on ihan jees, mutta se ei ole niin tärkeetä mulle, ei kiihota niin paljon kuin tuo edellinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat